اجرای فاز دوم هدفمندی امسال منتفی است

به گزلرش افکارنیوز به نقل از فارس، حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه امروز نیز جلسه مجلس و دولت برگزار می شود، اظهار داشت: امروز جلسات کارگروههای تخصصی مجلس در مورد وضعیت اقتصادی کشور برگزار شده و علاوه بر این، جلسه مشترک دولت و مجلس نیز عصر امروز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جزئیات جلسات دولت و مجلس قرار نیست رسانه‌ای شود و پس از اینکه به جمع بندی نهایی برسیم، اطلاع رسانی به مردم صورت خواهد گرفت.

فولادگر با بیان اینکه در جلسات مشترک دولت و مجلس، سه محور کمک به مردم، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و بودجه سال ۹۲ مورد بحثاست، ادامه داد: هنوز تصمیم نهایی در مورد کمک غیر نقدی به اقشار آسیب پذیر اتخاذ نشده و فعلاً نمی‌توانیم از محتوای جلسه بحثی مطرح کنیم.

* اجرای فاز دوم هدفمندی در سال جاری منتفی است


وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فاز دوم هدفمندی یارانه ها با وجود منع قانونی مجلس طی امسال اجرایی شود؟ گفت: خیر، اجرای فاز دوم هدفمندی در سال جاری منتفی است ولی احتمال اجرای آن در سال آینده وجود دارد.

* تصویب قوانین جدید توسط مجلس


عضو کمیسیون صنایع در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات مشترک دولت و مجلس صرفاً موضوع کمک به اقشار آسیب پذیر مطرح است؟ تأکید کرد: در این جلسات علاوه بر این موضوع، در مورد فاز دوم هدفمندی و بودجه نیز بحث می شود و هر جا که نیاز به قانون جدید باشد، مجلس آن را مصوب خواهد کرد.