رونمایی از گردش کارت در نمایشگاه گردشگری

به گزارش افکار، مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان گردش کارت را فراتر از یک کارت خواند و گفت: کارت بانکی گردش کارت به منظور ایجاد ارزش افزوده جدید برای مشتریان بانک گردشگری از امروز در تمام شعب این بانک صادر می‏شود و دارندگان آن می‏توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکی از خدمات و تسهیلات سفری بهره‏مند شوند.

«محسن صفرزاده» این رونمایی را حاصل ماه‏ها تلاش بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان خواند و افزود: گردش کارت، یک کارت بانکی متصل به حساب دارندگان حساب نزد بانک گردشگری است که با استفاده از آن علاوه بر خدمات کنونی بانکداری می‏توانند از خدمات ۵۰۰ مرکز سفر، تفریح و ورزشی طرف قرارداد با باشگاه گردشگری ایرانیان نیز برخوردار شوند.

وی با اشاره به اعطای وام تا سقف ۵۰ میلیون ریال با سود ۱۴ درصد به دارندگان آن تصریح کرد: دارندگان گردش کارت می‏‎توانند این وام را با سود ۱۴ درصد دریافت و در طول مدت معین باز پرداخت کنند.

مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان اظهار داشت: دارندگان گردش کارت می‏توانند از تخفیفات و امتیازات خرید از شبکه کارگزاران باشگاه گردشگری ایرانیان بهره‏مند شوند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر به سایت باشگاه گردشگری ایرانیان و یا سایت بانک گردشگری مراجعه کنند.