به گزارش افکارنیوز به نقل ازایلنا، مدیرفروش سایپا گفت: به همه ۲هزار نفری که تیبا را پیش خرید کرده بودند۳۰ درصد سود تاخیر می‌دهیم که این رقم حتی بیش از سود بانکی است احتمال افزایش سود مدنظر نیز دور از ذهن نیست.
طاهری در خصوص زمان تحویل خودروی تیبا به متقاضیان آن گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها بر این صورت گرفته بود تا خودروی با کیفیت و با رعایت کلیه استانداردها در اختیار مردم قرار گیرد.
وی ادامه داد: به این جهت این خودرو با تاخیر به دست متقاضیان خواهد رسید اما بنا بر برنامه‌ریزی‌ها نهایتا در نیمه دوم سال این خودرو به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
طاهری با بیان این که این خودرو کلیه استانداردهای ۵۱ گانه را رعایت خواهد کرد، افزود: صد در صد خودروی تیبا در پاییز در خیابان‌ها گاز خواهد خورد.
وی همچنین در مورد ارائه زمان‌های متفاوت برای تحویل این خودرو، در مورد صحت ارائه این خودرو در پاییز تصریح کرد: هیچ گاه زمان خاصی برای تحویل تیبا عنوان نشده بود، در حال حاضر بیش از ۳۰۰ خودرو تولید شده و با توجه به عزم تحویل این خودروها در نیمه دوم سال حتما تیبا در پاییز تحویل داده می‌شود.
مدیرفروش سایپا همچنین درمورد جایگزین زانتیا گفت: زانتیا خودرویی است که درحال حاضر مشکل خاصی در تولید ندارد و طبق روال به تولید خود ادامه خواهد داد و در زمان مقتضی جایگزین آن انجام خواهد شد.
طاهری درادامه درواکنش به این پرسش که تا سال ۹۰پراید از گردونه تولید سایپا خارج شده و با خروج زانتیا تنها تولیدی سایپا تیبا خواهد بود، آیا جایگزین دیگری برای این دو خودرو در نظر نگرفته‌اید؟ گفت: قرار نیست پراید از گردونه تولید سایپا حذف شود به طوری که هم اکنون پروژه پراید x۱۰۰ و پراید ۱۱۱ و ۱۳۲ طراحی و تولید و وارد بازار خواهد شد.
وی با بیان این‌که تولید این خودرو بر اساس عرضه و تقاضا ادامه خواهد یافت، افزود: پرایدهای جدید تمام استانداردهای روز را پاس می‌کند و تولید این خودرو تنها با اعمال تغییرات بر روی این خودرو همچنان ادامه خواهد یافت.
طاهری در پاسخ به این سوال که پس قانون را نقض خواهید کرد؟ تصریح کرد: فعلا تغییرات را اعمال می‌کنیم ولی اگر شد بعدا در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت.