به گزارش افکار، مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب اظهار داشت: سایپا تمام توان خود را جهت پاسخگوئی به نیاز بازار خودرو بکارخواهد گرفت و امیدواریم با تلاش های مستمر و شبانه روزی خود بتوانیم پاسخگوی نیاز بازار پرتقاضای ماه های انتهائی سال باشیم.

مدنی ضمن تقدیر از تلاش دولت و مسئولان در حمایت از صنعت خودرو افزود: با توجه به حمایتهای صورت گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین همکاری بسیار خوب قطعه سازان، امیدواریم بتوانیم نیاز بازار را برطرف و از این طریق باعثکاهش قیمت خودرو شویم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش بیش از ۲۵درصدی تولید نسبت به ماه گذشته نیز خبر داد و اذعان داشت: با تلاش تمام پرسنل سایپا و شرکت های زیرمجموعه و همچینین قطعه سازان می توان به ضرس قاطع اعلام کرد که وضعیت تولید در گروه خودروسازی سایپا با ثبات مطلوبی نسبت به گذشته همراه شده است و امیدواریم با ادامه این روند شرایط عالی تولید برای عرضه هر چه بهتر در بازار را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های تولیدی گروه خودروسازی سایپا سعی شده است برنامه ریزی های گروه، مبتنی بر تسریع در افزایش تولید باشد و ما تمام تلاش خود را برای تحقق هرچه بهتر برای حصول نتیجه مورد نیاز و رضایت مصرف کنندگان را بکار خواهیم گرفت.