مکانیزم های کنترلی فروش سایپا باعثثبات بازار

به گزارش افکار، امیر حسن امیری گفت: با توجه به تکالیف دولت و همچنین تاکیدات مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا و سیاست های مبتنی بر تسریع در روند افزایش تولید و کنترل بازار محصولات شرکت پارس خودرو خوشبختانه توانستیم بر خلاف ماه های ابتدائی سال با افزایش تولید وارسال دعوت نامه ها، بخش اعظمی از تعهدات خود به مشتریان را تحقق بخشیم.

امیری ادامه داد: در خصوص خودروهای ثبت نام شده متقاضیان خوشبختانه توانسته ایم بخش اعظم تعهدات خودروهای تندر۹۰، پارس تندر، مگان و تیانا را انجام دهیم و با برنامه ریزی های انجام شده بخش اعظمی از تعهدات خود را درقبال ثبت نام خودروهای پارس خودرو در سال ۹۱ را تا پایان سال جاری برآورده خواهیم کرد.

وی از پیش فروش قطعی و پیش فروش عادی محصولات گروه خودروسازی سایپا خبر داد و اضافه کرد: در این طرح بین خودروهای پارس خودرو، خودروی تندر۹۰، پارس تندر، مگان، پیکاپ و تیانا در حدود ۲۲۰۰ دستگاه پیش فروش قطعی برای تحویل فروردین، و اردیبهشت سال ۹۲ و حدود دستگاه ۲۸۰۰ از این تعداد صورت پیش فروش هادی برای تحویل تیر، مرداد و شهریور سال آینده مورد نظرقرار گرفت که از آن استقبال بسیار خوبی به عمل آمد. وی در تشریح مزایای پیش فروش قطعی محصولات اضافه کرد: یکی از مهمترین مزایای این طرح این است که پیش فروش قطعی با قیمت مصوب کنونی در نظر گرفته شده است، یعنی چناچه قیمت ها در طی این مدت با تغییر مواجه شود مصرف کننده با قیمت حال حاضر خودرو را تحویل خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری گروه سایپا افزود: مشتریان می توانند در هر زمان با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس اینترنتیWWW. SAIPAGROUP. IRو یا به شبکه نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام خودروهای مورد نظر شان اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از پیش فروش ها همانند گذشته محدودیت کد ملی اعمال می شود و با انجام یک سری از مکانیزم های کنترلی بدنبال خروج کامل دلالان و واسطه های بازار خودرو هستیم و در این امر نیز بسیار مصمم عمل خواهیم کرد.

امیری ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات گروه خودروسازی سایپا در خصوص ثبات نسبی قیمت بازار خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر با اجرای پیش فروش قطعی وپیش فروش عادی، قیمت محصولات پارس خودرو در بازار به ثبات نسبی رسید و ازالتهابات بازار در روزهای اخیر جلوگیری به عمل آمده است.