کردزنگنه از سازمان خصوصی‌سازی می‌رود

غلامرضا حيدري كرد زنگنه با تائيد اين خبر ضمن اعلام اينكه درخواست بازنشستگي داده است، گفت: منتظر پاسخ وزير امور اقتصادي و دارايي به نامه خود هستم.

به گزارش فارس، شنیده‌های بازار سرمایه حاکی از خداحافظی رئیس سازمان خصوصی‌سازی و جایگزینی مدیر عامل بانک رفاه است. بر این اساس، طی دو یا سه روز آینده جلسه تودیع و معارفه غلامرضا حیدری کردزنگنه و پیمان نوری انجام می‌شود.

واگذاری ها در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی فعالیت بارز کردزنگنه در کارنامه ریاست وی بر سازمان خصوصی سازی است که بعضاً با حرف و حدیثهایی هم مواجه بوده است و در واگذاری های اخری از جمله ایران خودرو نیز تشدید شده است.

گفتنی است، پیمان نوری بروجردی متولد سال ۱۳۴۵بوده و در حال حاضر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه و دارای مدارک لیسانس حسابداری، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی، دکترای تخصصی(P. H. D) در مدیریت مالی و حسابداری است.

بر اساس این گزارش، از مهمترین سوابق علمی وی چهار سال تدریس در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد، عضو هیئت علمی مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی دیوان محاسبات کشور و عضو کمیته فنی آموزش دیوان محاسبات کشور به مدت یکسال است.
همچنین، عضو موظف هیات مدیره بانک مسکن از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۵، نماینده تام الاختیار مدیرعامل در طرح استقرار نظام مدیریت استراتژیک در بانک مسکن، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن، رئیس هیئت بدوی تخلفات اداری، رئیس هیئت عالی پژوهش بانک، رئیس کمیته مبارزه با پولشویی - رئیس کمیته مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی و نماینده دولت و رییس هیات نظارت سازمان تامین اجتماعی از سوابق اجرایی مدیر عامل بانک رفاه طی این چند سال است.