نرخ فعلی تلفن‌ثابت در ایستگاه آخر

به گزارش افکارنیوز،روز گذشته از پایان مدت دو ساله مصوبه اجرای شورای رقابت برای افزایش تا سقف ۱۲ درصدی تعرفه‌های تلفن ثابت داد. به این معنی که با پایان اسفند ۹۱، مدت دو سال اجرای این مصوبه نیز به پایان می‌رسد و شرکت مخابرات مجاز می‌شود تا بار دیگر برای تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت درخواست دهد.

در این رابطه امروز داوود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهار داشت: تعرفه‌های تلفن ثابت از سال ۸۳ تا سال ۹۰ بدون تغییر بود و در سال ۹۰ شورای رقابت مجوزی به مخابرات داد که تعرفه‌های تلفن ثابت را تا سقف ۱۲ درصد افزایش دهد.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: این مصوبه ۲ ساله بوده و زمان اجرای تعرفه‌های فعلی تلفن‌ثابت تا پایان اسفند ۹۱ است.

وی گفت: ‌ بنابراین برای دریافت تعرفه‌های جدید با شورای رقابت وارد مذاکره شده‌ایم و هم‌اکنون منتظر هستیم که شورای رقابت نظرش را اعلام کند.

زارعیان تصریح کرد: ضمن اینکه در همان مصوبه سال ۹۰ شورای رقابت ضمن ارائه مجوز افزایش تا سقف ۱۲ درصدی، اعلام کرد اپراتورها می‌توانند با فرمول خاص(که عمده آن تورم جامعه است) افزایش تعرفه داشته باشند.

معاون شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مانند سال ۹۰ این مذاکرات همچنان در خصوص تعرفه تلفن ثابت است و حرفی در رابطه با تغییر تعرفه تلفن همراه نیست.