آخرین مهلت جشنواره قرض الحسنه بانک ملت

به گزارش افکار ، فرزان عباسی از آمادگی کامل تمامی شعب و واحدهای این بانک در سراسر کشور برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه برای مشتریان تا پایان سال خبر داد و گفت: بانک ملت در این دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه ، ۷۶۴ میلیارد ریال به عنوان جایزه به سپرده گذاران نیکوکار اهدا خواهد کرد.

وی افزود: به تمامی حساب های قرض الحسنه ای که از اول خردادماه سال جاری در این بانک افتتاح شده اندامتیاز شرکت در قرعه کشی تعلق خواهد گرفت.

عباسی با قدردانی از نیکوکارانی که تاکنون اقدام به سپرده گذاری در این جشنواره کرده اند تاکید کرد: سپرده های ریز و درشت مشتریان نیکوکار، در زمینه اعطای تسهیلات در بخش ازدواج و تامین جهیزیه، تامین و تعمیر مسکن برای اقشار کم درآمد، تامین هزینه های دانشجویی و تامین هزینه های ضروری نیازمندان به مصرف خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی بانک ملت پیش بینی کرد که با توجه به استقبال مطلوب سپرده گذاران از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و افزایش بیش از پیش منابع قرض الحسنه در دوره جدید، نیاز قشر وسیع تری از نیازمندان جامعه پاسخ داده شود.

وی افزود: قرعه کشی این دوره از جشنواره نیز همانند ادوار گذشته، پس از پایان مهلت تعیین شده و طی مراحل اداری با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها برگزار خواهد شد.