قیمت انواع نوبرانه و تابستانه

به گزارش افکارنیوز، بعد از عید که میوه‌های نوبرانه‌ با قیمت‌های بالا به بازار آمد، توجیه‌هایی مانند نوبرانه‌ بودن یا سیاه‌بازار برای بالا بودن قیمت تا حدودی توجیه پذیر بود، اما هنوز بعد از یک ماه و با ورود سایر میوه‌های تابستانه نیز قیمت‌های بالا پیش‌می‌تازد.

قیمت سایر میوه‌ها و مرکبات نیز که گفته می‌شود، میوه‌های ذخیره سازی است، همچنان قیمت‌های بالایی دارند.

این گزارش از خیابان جهان آرا تهران تهیه شده، اما شاید قیمت برخی از این محصولات در مناطق پایین شهر تهران کمتر و یا در مناطق شمالی تهران حتی قیمت از این هم فراتر برود.



گزارش خبرنگار فارس حاکی است:

*قیمت میوه‌های تابستانه / توت فرنگی ۲۰ هزار تومان

همچنین گزارش خبرنگار فارس حاکی است، قیمت محصولات تابستانه مانند توت فرنگی ۲۰ هزار تومان، چغاله ۲۲ هزار تومان، گوجه سبز ۱۶ هزار تومان، هندوانه کیلویی هزار و ۸۰۰ تومان، گوجه سبز ۱۸ هزار تومان، ملون ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، طالبی ۳ هزار تومان به فروش می‌رود.

*موز ۵۸۰۰ تومان

موز ۵ هزار و ۸۰۰ تومان، کیوی ۴ هزار و ۸۰۰، پرتقال ۵ هزار و ۸۰۰، میوه به ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز و سفید ۴ هزار تومان، لیمو ترش ۵ هزار و ۳۰۰ تومان، نارنج ۳ هزار و ۲۵۰ تومان عرضه می شود.

*قیمت انواع سبزی / گوجه فرنگی ۲۸۰۰ تومان

همچنین بر اساس این گزارش قیمت انواع سبزی نیز: گوجه ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، خیار ۲ هزار و ۸۰۰ ، پیاز ۲ هزار و ۱۰۰ ، سیبزمینی یک هزار و ۸۰۰ تومان، نخود سبز ۳ هزار و ۳۵۰ ، کلم قرمز یک هزار و ۱۵۰ تومان، کلم سفید ۹۸۰ تومان، باقلا سبز یک هزار و ۹۸۰ تومان، لوبیا قیلونی ۴ هزار و ۲۰۰ تومان، هویج یک هزار و ۵۸۰، کدو مسمایی ۲ هزار و ۲۵۰ ، بادمجان ۲ هزار و ۱۵۰، فلفل دلمهای ۳ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش میرود.