آخرین وضعیت ساخت‌وساز مسکن مهر پردیس

به گزارشافکارنیوز، طی هفته‌های گذشته شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد که تا زمان تعیین تکلیف پرونده ثبت‌نام‌کنندگان قبلی، ثبت‌نام جدیدی انجام نمی‌شود و سایت ثبت‌نام بسته است اما سامانه تکمیل مدارک متقاضیانی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند، باز است و می‌توانند مدارک و اقساط خود را تکمیل کنند.

حال با گذشت بیش از یکسال از ساخت واحدهای جدید مسکن مهر شهر جدید پردیس زمان انتخاب واحدها فرا رسیده و این شرکت اعلام کرده متقاضیانی که حدود ۲۹ میلیون تومان از مبلغ واریزی خود را پرداخته‌اند، می‌توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

گذشته از حاشیه‌های ایجاد شده سر انتخاب واحدهای ۱۲۰ متری از سوی متقاضیان، ‌ قائم مقام این شرکت می‌گوید: هنگام ثبت‌نام از متقاضیان خواسته شد تا درخواست خود را مبنی بر چگونگی واحد مورد نظر اعلام کنند اما حال این موضوع به جریان شهرسازی تبدیل شده و برخی از متقاضیان از تحویل واحدهای با متراژ کمتر از ۱۲۰ متر گلایه دارند ".

به گفته پیرفرشی ثبت‌نام‌کنندگان باید ۷۰ درصد از مبلغ واریزی را پرداخت کرده باشند و واحدهای آنها مراحل ساخت، اسکلت و سقف را طی کرده‌ باشد تا برای انتخاب واحد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس دعوت شوند. همچنین متقاضیانی که اقساط خود را کامل نپرداخته‌اند باید تا پایان اردیبهشت ماه ۵۰ درصد از مبلغ چهار قسط خود را واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها از سر گرفته شود.

وضعیت دسترسی به شهر در چه مرحله‌ای است؟

با توجه به اینکه به مرحله تحویل واحدهای مسکونی پردیس و آغاز زندگی جمعیتی بالا در این شهر نزدیک می‌شویم، راههای دسترسی به این منطقه و امکانات آموزشی، درمانی، خدماتی، رفاهی، تجاری و … از جمله شرایط لازم برای زندگی در این شهر محسوب می‌شود که به گفته وزیر راه و شهرسازی همزمان را ساخت واحدهای مسکونی پردیس، راههای دسترسی به این شهر در حال ساخت هستند و برای نخستین بار در کشور فضاهای روبنایی لازم مانند مدرسه، مسجد، مراکز تجاری و فضاهای انتظامی توسط سازنده واحدهای مسکونی تأمین می‌شود. این درحالیست که شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین تاسیسات زیربنایی در درون سایت را برعهده دارد.

طبق اعلام علی نیکزاد از خرداد ماه واحدهای مسکن مهر پردیس که به دو صورت حیاطدار و پارکینگدار و همچنین واحدهای آپارتمانی است به متقاضیان تحویل داده میشوند.