به گزارش ايكوپرس ،مهندس نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : توليدخودرو با نشان ايراني حاصل نيم قرن تجربه خودروسازي ايران و همكاريهاي بين المللي با برندهاي معتبر است.

وی با اشاره به این‌که در استراتژی های ایران خودرو بر روی نوآوری و توسعه تکنولوژی به منظورصادرات تاکید ویژه‌ای شده است، ‌خاطر نشان ساخت: برآورد تقریبی ارزش برند ایران خودرو۴۰۰ میلیاردتومان است و این ارزش مرهون تلاش چند سال اخیر این شرکت برای حضور در بازارهای پر رقابت جهانی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: خودروسازان برای ماندن درصحنه رقابت جهانی از طریق افزایش مشتری و تولید دست و پنجه نرم می کنند وشرکت هایی دراین عرصه موفق خواهند بود که یا بتوانند خود را با برند سرآمدشان معرفی کنند یا محصولات خود را با قیمت های مناسب تر و کیفیت بهتر ارایه کنند.

وی تاکیدکرد: فقط عرضه محصول عالی موفقیت در بازار را تضمین نمی کند و خودروسازان برای موفقیت در بازار نیازمند هر دو جنبه تمایز در محصول و ارزش برند هستند.

نجم الدین اظهارداشت: ارزش برندخودرو سازان به عنوان سرمایه نامحسوس آنان محاسبه و در حساب های مالی ثبت می شود.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد:اگر بخواهيم پا را فراتر و در عرصه بين المللي بگذاريم، بالاجبار بايديک برندقوي صاحب تکنولوژي برترداشته باشيم. ما سعي کرديم خودرا با برخي بازارهاي بينالمللي تطبيق دهيم و اگر بخواهيم اين مسير را ادامه دهيم بايد سرعت توسعه و پيشرفت تکنولوژي بيشتر شود.