تداوم حرکت درصنعت خودرو با نگاه به شرق

به گزارش ايكو پرس ، مهندس جواد نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: با انعقاد قرارداد همکاری با خودروسازان آسيايي میتوان بر روی پلاتفرم مشترك خودروهاي مختلفي طراحي و به بازار عرضه كرد.

وی افزود: قراردادهای همکاری مشترک با خودروسازان آ‌سیایی در درجه اول با تمرکز بر ورود دانش فنی آنان به داخل کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از تنگناهای صنعت خودرو ایران باشد.

مهندس نجم‌الدین، همکاری مشترک با خودروسازان برتر چینی و کره‌ای را در حال حاضر به نفع صنعت خودرو کشور دانست و در عین حال تاکید کرد: حرکت به سمت طراحی و تولید خودروهای کاملا ایرانی با تکیه بر توانایی‌های فنی و مهندسی سازندگان داخلی می‌تواند راه توسعه صنعت خودرو و استقلال صنعتی کشور باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان ساخت: استراتژی ایران خودرو با خودروسازان معتبر برنده _ برنده بوده و در راستای کاستن از فاصله‌های فناوری بین ایران و کشورهای پیشرفته در این صنعت است.

مهندس نجم‌الدین با بیان اینکه ایران‌خودرو راهبردهای خود را با رویکرد نگاه به بیرون و داخل تنظیم کرده است، اظهارداشت: ایجاد برند سمند، رانا و دنا و تنوع و توسعه و صادرات آن از الزامات استراتژی نگاه به بیرون این شرکت است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تاکيد کرد: در استراتژي نگاه به داخل اين شرکت، همکاري مشترک با خودروسازان معتبر مطرح است که از اين طريق فناوري خود را در طراحي و توليد خودرو ارتقاء دهيم.