کسب رتبه ممتاز خدمات پس از فروش توسط سایپا یدک

به گزارش اطلاع رسانی سایپا به نقل از روابط عمومی سایپایدک، در پنجمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی، سایپایدک موفق شد برای دومین سال متوالی رتبه ممتاز را در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور از آن خود کند.

توسعه و تعالی خدمات پس از فروش و گارانتی و ارائه خدمات نوین در خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان از عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش بوده است.

گفتنی است در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله گارانتی بدنه، ارائه خدمات در محل مشتری و سرویس‌های دوره‌ای رایگان تحت پوشش کارت نارنجی به دارندگان محصولات سایپا ارائه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا همواره به خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای کرده و به منظور ارائه خدمات گسترده به مشتریان، شبکه بسیار گسترده‌ای از فروش و خدمات پس از فروش را در بازارهای داخلی و خارجی تشکیل داده است.

همچنین ارائه خدمات مطلوب تعمیرگاهی و برخورداری از کارکنان مجرب و آموزش دیده، در انتخاب سایپایدک به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش تاثیرگذار بوده است.