۵ شرط جدید احراز سکونت مسکن مهر

به گزارش افکارنیوز، شرکت عمران شهر جدید پردیس در تازه ترین اطلاعیه خود آورده است: به اطلاع متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس می رساند، کسانی که برای انتخاب واحد دعوت می شوند، لازم است در زمان مراجعه یکی از مدارک اصلی زیر را برای احراز ۵ سال سابقه سکونت خود را به همراه داشته و تحویل دهند.

بنابراین گزارش، چنانچه هیچکدام از موارد شش گانه اصلی را نداشته باشند می بایست ۵ مورد از موارد ۱۱ گانه ذکر شده را جهت طرح و تصمیم گیری در کمیسیون مربوطه ارائه نمایند.

این گزارش می افزاید: بدیهی است برای چنین افرادی براساس تصمیم اتخاذ شده در کمیسیون، اقدام خواهد شد.

شرایط اصلی برای احراز ۵ سال سابقه سکونت تهران، ارائه یکی از مدارک ۱ - شناسنامه متقاضی و همسر و فرزند(چنانچه فرزند داشته باشد) و عقدنامه صادره از تهران. ۲ - نامه یکی از ارگان های دولتی مانند بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادها مبنی بر تحت پوشش بودن متقاضی به مدت ۵ سال از سال ۸۸ تا ۹۲.۳ - ارائه حکم کارگزینی(حکم حقوقی) یا معرفی نامه معتبر از وزارتخانه، سازمان، نهاد و ادارت دولتی به مدت ۵ سال. ۴ - بیمه از سال ۸۸ تا ۹۲ که در تهران باشد(ریز بیمه خدمات درمانی یا تامین اجتماعی مهمور به مهر بیمه مربوطه). ۵ - گواهی اشتغال به تحصیل فرزند از سال ۸۸ تا ۹۲ در تهران. ۶ - گواهی اشتغال به تحصیل متقاضی یا همسر در تهران از سال ۸۸ تا ۹۲ قابل ذکر است، با ارائه یکی از مدارک مذکور، تاییدیه ای صادر و در اختیار متقاضی قرار داده می شود لازم است اصل تاییدیه تا زمان تحویل واحد، نزد متقاضی نگهداری شود. در سایر موارد، فتوکپی آن تاییدیه ارائه شود.

چنانچه متقاضی نتواند یکی از شرایط اصلی برای احراز ۵ سال سابقه سکونت تهران را ارائه دهد، میبایست ۵ مورد از موارد زیر را جهت طرح و تصمیم گیری در کمیسیون مربوطه تحویل دهد: ۱ - گواهی نامه رانندگی موتور یا ماشین در تهران ۲ - عقدنامه تهران ۳ - کارت پایان خدمت در تهران ۴ - گواهی تحصیل متقاضی از سال ۸۰ به بعد در تهران ۵ - فرزند متولد بین ۱ تا ۶ سال صادره از تهران ۶ - بیمه کمتر از ۵ سال در تهران ۷ - سند خودرو(موتور یا ماشین) ۸ - سند موبایل ۹ - گردش حساب بانکی در تهران ۱۰ - گواهی تحصیلی همسر در تهران ۱۱ - یا هر مدرک معتبر دولتی که دلالت بر سکونت تهران داشته باشد.

قابل ذکر است متقاضی با تحویل مدارک فوق،لازم است کپی تمام صفحات شناسنامه خود و همسر را نیز ارائه دهد.