به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، از كل تماسها دريافتي به ترتيب ۱۰ هزار و ۴۴۶ تماس با ۲۴/۶۲ درصد در مورد خدمات نوين بانكي، ۴ هزار و ۵۵۳ تماس با ۱۳/۲۷ درصد در زمينه خدمات بانكداري، يك هزار و ۳۸۸ تماس با ۲۷/۸ درصد در مورد بانك ملي ايران و ۳۹۷ تماس با ۳۷/۲ درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.
لازم به ذکر است در بین کل تماسهای دریافتی بیشترین فراوانی متعلق به سامانه بانکداری اینترنتی(سبا) با ۵۲/۱۹ درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملی، ساپتا و خرید شارژ بیشترین تماسها را به خود اختصاص داده است.
واحد ارتباط مردمي بانك ملي ايران با استفاده از كارشناسان متخصص و ۶۰ خط تلفن با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱، وظيفه اطلاعرساني و پاسخگويي درخصوص موضوعات مختلف بانكي به مشتريان را بر عهده دارد.
شناسه خبر:
۲۵۲۸۵۱
پاسخگویی به بیش از ۱۶ هزار تماس در یک ماه
پاسخگویی مطلوب واحد ارتباط مردمی بانک ملی
در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف ۴۶۵ ساعت وقت به ۱۶ هزار و ۷۸۴ تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند.
۰