به گزارش افکارنیوز، کاپیتان پهلوانی رئیس سازمان هواپیمایی در همایش فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور و سپاه حفاظت با بیان اینکه قانون پنجم توسعه تأکید می‌کند که آزاد‌سازی نرخ بلیت هواپیماها باید صورت گیرد گفت: ما در سال شاهد ۴۵۰ تا ۵۰۰ پرواز داخلی هستیم که با تعداد پروازهای خارجی این عدد به ۷۰۰ پرواز می‌رسد.

وی ادامه داد: سالانه ۱۷ میلیون نفر در کشور از پروازهای داخلی استفاده می‌کنند و ۸ میلیون نفر نیز با پروازهای خارجی از کشور خارج یا به کشور وارد می‌شوند.

کاپیتان پهلوانی با بیان اینکه در فرودگاه مهر‌آباد ۱۸ سازمان و شرکت دولتی حضور رسمی دارند خواستار مدیریت یگانه برای مجموعه مهر‌آباد شد و گفت: مدیریت یگانه به ما در کسب مؤلفه‌های مثبت رشد کمک می‌کند.

وی تأخیر در پروازها را مناسب ندانست و گفت: ممکن است حرکت اتوبوسی یا قطاری با تأخیر مواجه شود اما تأخیر در پرواز یک هواپیما بازتاب‌های منفی در کشور دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور جذب سرمایه را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد و گفت: همدلی میان سازمان هواپیمایی سپاه و پلیس در نوروز امسال به اوج خود رسید و همه ثمره آن را دیدند هر جا این همدلی بیشتر شود ما شاهد فرار مخلان خواهیم بود.