تلاطم در بازار ارز و سکه۹۲/۶ / ۱۳

به گزارش افکارنیوز، امروز(چهارشنبه ۱۳ شهریورماه) قیمت طلا و ارز در بازار داخلی و جهانی با نوساناتی همراه شده است؛ طبق تحلیل کارشناسان ریشه التهاب بازار ارز و سکه در اظهار نظر مسئولان داخلی و همچنین اتفاقات بین المللی است.

امروز صرافی های خیابان فردوسی از تغییرات ساعتی قیمت‌ها خبر داده و تأکید می کنند روند پیش رو در بازار برای قیمت ارز مشخص نیست. دیروز رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که برنامه ضربتی و شوک آوری برای بازار ارز نداریم چراکه این بازار هم اکنون در تعادل کامل قرار دارد.

بعد از اظهارات ارزی ولی الله سیف بازار روند صعودی به خود گرفت و قیمت‌ها در تابلوی صرافی‌ها رنگ تغییر و افزایش را به خود دیدند؛ امروز صراف‌ها دلار را با قیمت ۳۳۰۰ تومان، یورو را با قیمت ۴۳۰۰ تومان، پوند انگلیس را با قیمت ۴۹۹۰ تومان، درهم امارت متحده را با قیمت ۸۷۰ تومان می فروشند.

سکه نیز در بازار با قیمت یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نوع طرح جدید؛ یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان در طرح قدیم؛ ۵۶۵ هزار تومان در نوع نیم سکه؛ ۳۶۲ هزار تومان در نوع ربع سکه و ۲۴۰ هزار تومان در نوع سکه یک گرمی مورد مبادله قرار می گیرد.

هم اکنون طلای جهانی با ارزش ۱۴۰۶ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با ارزش ۱۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.