استاندار تهران با تكذيب شايعه توقف اجراي قانون هدفمندسازي يارانهها از توصيه رئيس جمهور براي بررسي مشكلات و دغدغه هاي مردم در اجراي اين قانون خبر داد.

مرتضی تمدن در جریان پنجاه و پنجمین سفر شهرستانی خود به پاکدشت افزود: برخی از مردم در طول اجرای این قانون، مشکلات و دغدغه های احتمالی دارند که نیازمند بررسی و پیگیری مسئولان است.

وی تأکید کرد: دغدغه مهم رئیس جمهور و مسئولان ارشد کشور و استان ها، اجرای خوب و بهینه این قانون است تا مردم ایران، رضایت خاطر یافته و اثرات مثبت قانون هدفمندسازی یارانه ها را بچشند.

استاندار تهران در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص توقف اجرای این قانون نیز اظهار داشت: قانون هدفمندسازی یارانه ها با قوت ادامه می یابد و ادعای توقف آن شایعه‌ای بیش نیست.

وی ادامه داد: نقطه عطف اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، مشارکت و همراهی مردم است و به همین دلیل، ‌ مردم استان تهران در مراحل مختلف اجرای این قانون، به خوبی همراهی و کمک کردند.

تمدن افزود: ممکن است اجرای هر قانونی مانند قانون بزرگ هدفمندسازی یارانه ها، در آغاز با برخی فراز و فرودها و کاستی ها همراه باشد زیرا قرار است فکر، روش و سنتی که سالهای طولانی در متن جامعه نهادینه شده، تغییر یابد.

وي تأكيد كرد: اجراي قانون هدفمندي يارانه ها در سال ۱۳۹۰ مسير پرشتاب تر و بهتري را نسبت به گذشته طي خواهد كرد و با همراهي خوب مردم استان تهران در ادامه مسير و با توجه به هدفگذاري سال ۹۰ به عنوان سال جهاد اقتصادي، مردم روند بهتري را شاهد خواهند بود.