بنا بر آخرین اطلاعات در روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار به ثبات رسیده و با کمترین نوسان روبرو شده است به طوری که هم اکنون فعالان بازار وضعیت قیمت خودروهای داخلی را دارای یک روند ثابت معرفی میکنند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت خودرو در مقایسه با هفته های گذشته تغییر چندانی نداشته است به نظر می رسد هم اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو در بازار است.

حسن زمانی افشار با تاکید بر اینکه در حال حاضر بهترین زمان برای خرید خودرو در بازار است، تصریح کرد: گمان نمی‌رود قیمت‌ خودروها از این قیمتی که هست پایین‌تر بیاید بنابراین افرادی که قصد خرید دارند هم اکنون بهترین شرایط است که نسبت به خرید اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه قیمت خودرو در بازار در مقایسه با هفته پیش تغییری نداشته است، اظهار داشت: قیمت خودرو در چند هفته گذشته تقریبا نرخ با ثباتی را در بازار داشته است هر چند در این مدت رونق چندانی در بازار وجود نداشته اما قیمت ها ثابت شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود بازار خودرو طی روزهای آینده به روند کنونی خود ادامه دهد و نوسانات جزیی نرخ ارز تاثیر چندانی بر بازار خودروهای داخلی نداشته باشد.

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل ر ادامه تصریح کرد: در صورتی که کاهش چشم گیری در نرخ ارز صورت گیرد قیمت خودرو هم تغییر خواهد یافت بدین معنی که در صورتی که نرخ ارز به زیر ۲ هزار و ۹۰۰ تومان افت کند قیمت خودرو نیز کاهش خواهد یافت.

زمانی افشار تاکید کرد : البته بیشتر نوسانات بر روی قیمت خودروهای وارداتی خواهد بود و این تغییرات تاثیر چندانی بر روی قیمت خودروهای داخلی نخواهد داشت.