توزیع اسکناس و مسکوک نو توسط بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و با توجه به سیاست های پولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه توزیع پول نو ، تعداد ۶ شعبه منتخب اسلامبول، آزادی، باقرشهر، خیابان فداییان اسلام ، بازارتجریش و فرجام شرقی به مناسبت این عید فرخنده، انواع اسکناس و مسکوک نو را بین مشتریان و عموم مردم تهران توزیع خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، زمان توزیع اسکناس و مسکوک نو در شعب منتخب بانک ملت از روز ۲۷ مهرماه تا اول آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر تعیین شده است.

قدردانی قائم مقام وزیر تعاون از بانک ملت استان لرستان
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حامد ویس کرمی در نامه ای خطاب به مدیریت شعب این بانک در استان لرستان اعلام کرد: مسوولیت در نظام اسلامی، افتخار بزرگی است که پرودگار متعال، آن را بر عهده افراد قرار داده است تا با عمل خالصانه خویش، در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بردارند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از همکاری، مساعدت و حمایت های مادی و معنوی دست اندرکاران بانک ملت در جهت کمک به واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات آنها قدردانی کرد و خواستار توفیق هرچه بیشتر این بانک از درگاه ایزد متعال شد.

نصب سامانه محب بانک ملت در استان سمنان
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان سمنان با هدف افزایش سطح تعاملات میان بانک و مشتریان و تسهیل در مدیریت حساب های آنها، از ابتدای فرودین ماه تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۰ مشتری ارزنده را به سامانه محب مجهز کرد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت استان سمنان تاکنون سامانه مدیریت حساب های بانکی را برای ۴۶ مشتری ارزنده نصب و راه اندازی کرده است.