به گزارش افکارنیوز، در ادامه وقت امروز " پنجشنبه ۹ آبان ماه ۹۲ " اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور از سمت جنوب غرب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور خواهیم بود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا و طی روز شنبه در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان و غرب اصفهان به تناوب بارش باران گاهی با رعد و برق از شدت بیشتری برخوردار است.

از این رو در برخی نقاط استان های فوق آب گرفتگی معابر عمومی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی به سبب بارش برف، احتمال اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود و این شرایط در روز یکشنبه در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، شمال فارس، جنوب اصفهان و شمال بوشهر رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری ، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۲۰ درجه و در کمترین حالت به ۱۰ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۱۷ درجه بالای صفر است.