به گزارش افکارنیوز، این سازمان در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و همچنین رئیس شورای رقابت اعلام کرد: گنج، مردم شریف همیشه یاور و بزرگ ایران هستند و ما که بیش از ۶۰ سال است، نسل اندر نسل، بر سر این سفره خدمت‌گذاری ایستاده‌ایم، یاد گرفته‌ایم که در برابر پرداخت‌های مردم خدمت با کیفیت و متناسب انجام داده و زیاده‌خواهی نداشته باشیم.

دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، که بدون هیچ آورده‌ای، ضمن عدم پرداخت حقوق بیت‌المال، از دست رنج مردم نیز زیاده‌خواهی دارند بدانند که؛
نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود / مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور که برحسب قانون تاسیس شده است، مثل تمام نهادهای تنظیم مقررات ارتباطی مشابه در بازار جهان، موظف است در تنظیم روابط بازار خدمات مخابراتی حقوق مردم و مشتریان این خدمات را در برابر زیاده‌خواهان و انحصارطلبان صیانت کند و انشاءا… بحول قوه الهی و پشتیبانی قانون این کار ادامه نیز خواهد داشت و فقط براساس بررسی‌های علمی – اقتصادی و به ازاء ارائه خدمات بهتر و وسیعتر نسبت به اصلاح تعرفه، با صرفه و صلاح همه ذی‌نفعان بویژه مردم شریف کشور اقدام خواهد نمود. لذا آقایان بدانند که ما برای تربیت و کنترل زیاده‌خواهی‌ها با حوصله و البته با تخصص در خدمت خواهیم بود.

نظرات شخصی رئیس محترم شورای رقابت، که در مجلس پذیرائی ابراز شده، نمی‌تواند مخل تنظیم بازار مخابرات کشور باشد. شورای رقابت برای اعمال ماده ۴۴ قانون اساسی تشکیل و در سطح کلان اقتصاد برای تعیین تکلیف سرمایه‌های بزرگ ملی و مالکیت دولت در بنگاه‌های اقتصادی تدبیر می‌کند که قدردان زحمات و تدابیر و تصمیمات اعضاء محترم آن می‌باشیم و انشاءا… کماکان نیز بهره خواهیم برد.

اما براساس پروانه صادره برای شرکت مخابرات ایران، مسئول تعیین و تصویب تعرفه‌های خدمات این شرکت، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‌باشد و بس.

ما اعتقاد داریم بازار مخابرات، بازار خدمتگذاران است و لازم است تذکر داده شود که ادبیات گفتگو در این عرصه نیز باید ادبیات خدمتگذاران باشد و نه ادبیات سرهنگان، آن هم با دولت قانون مدار و عدالت محور منتخب مردم که بر سر عهد خود با خدا و ملت عزیز محکم ایستاده است.