دکتر دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان شد

به گزارش افکار ، در پي استعفاي آقاي علي سليماني شايسته از مديرعاملي بانک پارسيان، اعضاي هيئت مديره بانک پارسيان در جلسه مورخ ۹/۱۰/۹۲ ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي آقاي شايسته طي سه دوره مديريت بانکي وي، با استعفاي ايشان موافقت بعمل آورد و به اتفاق آراء آقاي دکتر علي ديواندري را به سمت مديرعامل بانک پارسيان و همزمان آقاي غلامرضا سليماني اميري را به عنوان رييس هيات مديره بانک پارسيان برگزيد.

آقای دکتر دیواندری دارای دکترای مدیریت استراتژیک و درجه استادی دانشگاه است که پیش از این سمت مدیرعاملی بانک ملت را عهده دار بوده و از مدیران خوشنام و پیشرو در صنعت بانکداری کشور محسوب می شود.

شایان توجه است؛ آقای شایسته، مدیرعامل پیشین بانک پارسیان بدلیل تجربه و توان بانکی، همچنان به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره بانک پارسیان خواهد بود.

شايان توجه است؛ در زمان مديرعاملي آقاي شايسته، بانک پارسيان به سمت جوان گرايي سوق يافت و توانست با حفظ پيشگامي در عرصه بانکداري و تنوع بخشي و توسعه خدمات بانکداري الکترونيک، افتخارات ارزنده اي را در عرصه ملي و جهاني کسب کند. ايستادن بر سکوي نخست بانک هاي کشور در شاخص درآمد و فروش براي چهار سال پياپي بر اساس رتبه بندي IMI۱۰۰، کسب رتبه اول ميان بانک هاي خصوصي کشور و سيزدهمين موسسه اسلامي جهان بر اساس شاخص دارايي هاي منطبق بر شريعت از سوي نشريه بنکر، برترين بانک ايران در بازدهي سرمايه ( شاخص عملکرد نسبت سود به سرمايه) در رتبه بندي ۱۰۰۰ بانک برترجهان توسط رتبه بندي Banker و همچنين برترين بانک اسلامي ايران و برترين بانک ايران در بانکداري خرد، براساس رتبه بندي۲۰۱۳ نشريه بين الملليThe Asset گوشه اي از درخشان ترين دستاوردهاي زمان تصدي آقاي شايسته در سمت مديرعاملي بانک طي ۸ سال گذشته است.