راز نیم قرن سلطه صهیونیسم بر فدرال رزرو + تصاویر
گروه اقتصادی:

بانک مرکزی آمریکا نهادی است که ۱۰۰ سال قدمت دارد. این مقام بمدت ۴ سال توسط رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا منصوب می‌ شود.

به گزارشافکارنیوز، اکنون قرار است جانت یلن، جایگزین برنانکه شود. یلن اولین رییس زن بانک مرکزی آمریکاست. اما جالب است بدانید که یلن نیز مانند برنانکه از یهودیان اشکنازی است. یهودیان اشکنازی اکثریت جمعیت کشور جعلی اسرائیل را تشکیل می دهند. آمریکا همواره درگیر نژادپرستی های مختلف بوده است. جدای از بحثسیاه پوستان آمریکایی که در تاریخ آمریکا مورد ظلم واقع شده اند، آمریکایی ها توجه ویژه ای به صهیونیست ها دارند. بخش اعظمی از ثروت و سرمایه در آمریکا بین صهیونیست ها دست به دست می شود. بانک مرکزی آمریکا نیز از این موضوع مستثنا نبوده است.

اولین رییس بانک مرکزی آمریکا در آگوست سال ۱۹۱۴ به ریاست فدرال رزور منصوب شد. چارلز سامر هملین، اولین رییس بانک مرکزی آمریکا بود. وی در سال ۱۸۶۱ در بوستون آمریکا متولد شد. او از دانش آموختگان هاروارد بود که توانست از سال ۱۹۱۴ به مدت دو سال بر صندلی ریاست بانک مرکزی آمریکا یا فدرال رزرو تکیه بزند. از او به عنوان اروپایی سفید یاد می شود. با اینکه سند محکمی مبنی بر مسیحی یا یهودی بودن وی وجود ندارد اما از او به عنوان یهودی یاد می شود. او در سال ۱۹۳۸ در سن ۷۶سالگی درگذشت.



در سال ۱۹۱۶، ویلیام هاردینگ جایگزین چارلز هملین شد. ویلیام هاردینگ نیز از یهودیان اشکنازی بود. وی متولد سال ۱۸۶۴ در آلاباما بود. او به مدت ۶سال در سمت خود باقی ماند. این یهودی اشکنازی نیز در سال ۱۹۳۰ و در سن ۶۵ سالگی درگذشت.



بعد از هملین، نوبت کریسینجر بود که رییس فدرال رزرو شود. وی متولد سال ۱۸۶۰ در اوهایو بود. وی به مدت ۴سال به عنوان رییس فدرال روزرو فعالیت کرد. هیچ سند دقیقی مبنی بر یهودی بودن وی وجود ندارد. اما گفته می شود او یهودی تبار و از فراماسون های مشهور زمان خود بوده است. او در سن ۸۱سالگی درگذشت.


چهارمین رییس فدرال رزرو، روی یانگ بود. وی متولد سال ۱۸۸۲ در میشیگان آمریکا بود. ریاست یانگ بر فدرال رزرو ۳سال بیشتر دوام نیاورد. از مذهب و آیین او اطلاعات مستندی در دست نیست. با این حال برخی از منابع غیررسمی مدعی هستند که او نیز از یهودیان آمریکا بوده است. او در سال ۱۹۳۰درگذشت.


ایساک میر، نفر بعدی و پنجمین رییس فدرال رزرو آمریکا بود. او در سپتامبر ۱۹۳۰ به سمت رییس فدرال رزرو منصوب شد و تا ماه می ۱۹۳۳ در این سمت باقی ماند. او که متولد سال ۱۸۸۵ در کالیفرنیا بود، از یهودیان اشکنازی آمریکایی محسوب می شد. او با دو تن از روسای جمهور آمریکا یعنی فرانکلین روزولت و هربرت هوور همکاری داشت. او در سن ۸۳سالگی و در واشنگتن درگذشت.


ششمین رییس فدرال رزرو کسی نبود جز رابرت بلک. او نیز از یهودیان اشکنازی بود. وی تنها در حدود ۱سال به عنوان رییس فدرال رزرو مشغول به فعالیت بود. او متولد ۱۸۷۳در جورجیا بود. دوران ریسات وی بر فدرال رزرو مصادف بود با ریاست جمهوری روزولت در آمریکا. او سرانجام در سن ۶۱سالگی با زندگی وداع کرد.



بعد از ریاست یکساله رابرت بلک، مارینر اسل به عنوان هفتمین رییس فدرال رزرو منصوب شد. وی از نژادهای سفید اروپایی مسحوب می شد. او که در دوران ریاست جمهوری فرانکلین روزولت و هری ترومن فعالیت می کرد، به مدت ۱۴سال در سمت خود باقی ماند. او سرانجام در سال ۱۹۷۷ و در سن ۸۷سالگی درگذشت.


پس از ۱۴ سال سرانجام مارینر اسل با سمت خود خداحافظی کرد و آن را به توماس مک کیب واگذار کرد. مک کیب هشتمین رییس فدرال رزرو بود. هیچ کس واقعا نمی داند که مک کیب مسیحی بوده است یا یک یهودی صهیونیست. او در سال ۱۹۴۸ به این سمت منصوب شد و تا سه سال ریاست فدرال رزرو را برعهده داشت. دوران فعالیت وی مصادف بود با دوران ریاست جمهوری هریس ترومن، سی و سومین رییس جمهور آمریکا. وی در سن ۸۸ سالگی و در سال ۱۹۸۲ درگذشت.


نهمین رییس فدرال رزرو، فردی بود به نام ویلیام مارتین. ویلیام مک چنسی مارتین رکورددار ریاست بر فدرال رزرو آمریکاست. او به مدت ۱۹ سال به عنوان رییس فدرال رزرو شناخته می شد. دوران فعالیت او با دوره ریاست جمهوری نیکسون و جان اف کندی مصادف بوده است. وی که متولد سال ۱۹۰۶ بود در سن ۹۱ سالگی درگذشت. از مذهب او نیز اطلاعات چندانی در دست نیست اما گفته می شود وی یهودی نبوده است.



دهمین رییس فدرال رزرو، آرتور فرانک برنز بود. وی از یهودیان اشکنازی آمریکایی بود. وی به مدت ۸سال در این سمت فعالیت کرد. دوران فعالیت وی مصادف بود با ریاست جمهوری نیکسون، جرال فورد و بعد از آن جیمی کارتر. وی در سال ۱۹۸۷ و در سن ۸۲ سالگی درگذشت.


جورج ویلیام میلر، یازدهمین رییس فدرال رزرو بود. وی بعد از ریاست ۸ساله آرتور فرانک به این سمت منصوب شد اما با این حال عمر ریاست وی ۱سال بیشتر دوام نیاورد. وی از مسیحیان آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۶ و در سن ۸۱ سالگی در گذشت. او در ۱فوریه ۱۹۷۰ بر صندلی ریاست فدرال رزرو تکیه زد و درست ۱سال بعد، سمت خود را به یک یهودی صهیونیست دیگر واگذار کرد.


پاول ادولف والکر، دوازدهمین رییس فدرال رزرو آمریکاست. او در آگوست ۱۹۷۹ به عنوان رییس فدرال رزرو انتخاب شد. او یک یهودی اشکنازی است. مدت ریاست او نیز ۸سال بود. او در آگوست ۱۹۷۹ به این سمت منصوب شد و درست ۸ سال و ۵روز بعد سمت خود را واگذار کرد. والکر برای کارتر و ریگان خدمات قابل توجهی را ارائه داد. وی متولد سال ۱۹۲۷ و از حزب دمکرات های آمریکاست.



۱۱آگوست ۱۹۸۷، سیزدهمین رییس فدرال رزرو انتخاب شد. آلن گرینزپن، سیزدهمین رییس فدرال رزرو بود که برای مدت ۸.۵سال به بانک مرکزی آمریکا یا بهتر بگوییم صهیونیست های سرمایه دار این کشور خدمت کرد. دوران ریاست وی با ریاست جمهوری جورج بوش پدر، بیل کلینتون و جورج بوش پسر، هم زمان بوده است. او متولد ۱۹۲۶ در نیویورک و از یهودیان اشکنازی آمریکاست.


بعد از ۸.۵سال از حضور آلن گرینزپن، در فوریه سال ۲۰۰۶، بن برنانکه رییس فدرال رزرو شد. بن برنانکه نیز از صهیونیست ها و یهودیان اشکنازی محسوب می شود. در دوران وی که مصادف شده بود با بحران اقتصادی این کشور، وی خدمات قابل توجهی را برای جلوگیری از ورشکستگی سرمایه گذاران صهیونیست آمریکا انجام داد. او سرانجام در ژانویه ۲۰۱۴ پس از ۸ سال فعالیت در فدرال رزرو برکنار شد. او اکنون صندلی خود را به یک یهودی اشکنازی دیگر تحویل داده است.


جانت یلن، زنی است که به تازگی به ریاست فدرال رزرو رسیده است. این زن یهودی تبار، از سال ۲۰۱۰ به عنوان نایب رییس فدرال رزرو مشغول به فعالیت بود. دوراه فعالیت او در فدرال رزرو به مدت ۱۴سال اعتبار دارد. در واقع او تا سال ۲۰۲۴ عضو فدرال رزرو باقی خواهد ماند.



نتیجه: از میان ۱۵ تن از روسای فدرال رزرو آمریکا، بیش از ۱۰نفر را یهودیان اشکنازی آمریکایی تشکیل داده اند. این درحالیست که یهودیان آمریکا حدود ۳درصد از جمعیت ایالات متحده آمریکا را تشکیل می دهند. همچنین از عمر ۱۰۰ساله فدرال رزرو یا بانک مرکزی آمریکا، تنها ۳۷سال آن در اختیار صهیونیست ها نبوده است.