به گزارش افکارنیوز،شرکت‌های‌ تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، سرمایه‌گذاری اعتلا البرز و کی‌بی‌سی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شدند.

شرکت‌ تولیدات پتروشیمی قائد بصیر که در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد به عنوان هشتاد و نهمین نماد معاملاتی فرابورس در بازار اول درج شد.

از دو شرکت دیگر هم که در بازار دوم درج شده‌اند؛ کی‌بی‌سی به‌عنوان نودمین نماد معاملاتی فرابورس در گروه مواد و محصولات دارویی قرار گرفته و سرمایه‌گذاری اعتلا البرز هم که نود و یکمین نماد معاملاتی فرابورس است در گروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی فعالیت می‌کند.

همچنین در جریان داد و ستدهای بازار امروز فرابورس ۴۴۷ میلیون سهم به ارزش ۱۸۷۶.۹ میلیارد ریال در ۲۱ هزار و ۴۰۹ دفعه معامله شد و آیفکس با افت ۰.۷ درصد بر روی ۷۵۰.۱۸ واحد ثابت شد.

بیشترین حجم و ارزشمعاملاتامروز فرابورس به تغییر مالکیت ۳۰۴.۲ میلیون سهم پتروشیمی زاگرس به ارزش ۱۱۷۶ میلیارد ریال اختصاص داشت و در جریان معاملات توافقی بازار پایه نیز شاهد جابه جایی ۲۴ میلیون سهم به ارزش ۴۵.۱۵ میلیارد ریال بودیم.

در بازار ابزارهای نوین مالی هر برگ ۵ میلیون ریالی امتیاز تسهیلات مسکن به قیمت ۵۸۳ تا ۶۲۴ هزار ریال معامله شد و در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۵۰ هزار برگه گواهی سپرده انصار تعلق داشت. معامله ۲۷۶ هزار و ۸۳۵ واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش ۲.۵۶ میلیارد ریال نیز بیشترین حجم و ارزش داد و ستد بازار ETF بود.