به گزارش افکارنیوز، این لپ‌تاپ که به پردازنده‌ای قدرتمند و کارت گرافیکی قوی مجهز است، گزینه مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است.


نوت‌بوک مذکور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I۷-۲.۲ GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک تازه وارد هم Radeon HD ۷۶۷۰ AMD با ظرفیت حافظه دو گیگابایت است.

تجهیز به وب کم HP TrueVision HD Webcam with integrated digital microphone، اسپیکر داخلی دو باند به همراه ساب ووفر، تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن، صفحه کلید بدون اعداد مجزا و… از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است.

نوت بوک مذکور به شبکه LAN: Integrated ۱۰/۱۰۰ BASE - T Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، دو پورت USB ۲.۰، دو پورت USB ۳.۰، پورت HDMI، پورت Ethernet و یک ورودی میکروفون و… مجهز است. این نوت‌بوک همچنین به باتری شش سلولی با آداپتور w AC power adapter ۹۰ مجهز است.

لپ تاپ مذکور با قیمتی در حدود دو میلیون و ۵۲۰ هزار تا دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است و به دلیل قیمت مناسب و قابلیتهای فنی مطلوب مورد توجه کاربران قرار گرفته است.