تعاونی‌ها به چه تعداد خانوار سبد کالا توزیع کردند؟

به گزارش افکارنیوز، غلامحسین جسینی نیا با اعلام توزیع ۹ میلیون سبد کالای رایگان از طریق تعاونی های مصرف گفت: با اجرای فاز یک طرح توزیع سبد کالای رایگان، بالغ بر ۹ میلیون سبد کالا از طریق شبکه گسترده تعاونی های مصرف سراسر کشور توزیع شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه تصریح کرد: سهم تعاونی ها در توزیع سبد کالای رایگان، ۹ میلیون از ۱۱.۱ میلیون سبد بوده است. حسینی نیا گفت: اتحادیه ‏های مصرف تعاونی های کارکنان دولت(اسکاد)، کارگران(امکان)، فرهنگیان، مصرف محلی و نیز تعاونی مصرف سپه از طریق شعبات و شبکه گسترده خود و نیز با همکاری و مشارکت بیش از ۳۰۰۰ تعاونی مصرف تحت پوشش، مسئولیت انجام این امر مهم را عهده‏ دار هستند.

وی افزود: مشکلات پیش آمده در در ابتدای توزیع کالا با تدبیر و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه از طریق افزایش مدت ساعت کار فروشگاه ها (به دو شیفت کاری، روزهای تعطیل) و معرفی و فعال نمودن مراکز فروشگاهی جدید برای توزیع کالا و نیز تسریع در تحویل اقلام سبد کالا به واحدهای خرده فروشی و توزیع کالا از طریق واحدهای سیار در محل وزارتخانه‏ ها و مؤسسات دارای پرسنل زیاد و رفع سایر موانع اجرایی مرتفع شد.