به گزارش افکارنیوز،کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ پیرو بیانیه شماره ۰۶۵۰ / الف / ۹۲ مورخ ۳۰/۱۱ / ۱۳۹۲ این مدیریت، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد، تعداد ۹۱،۶۳۰، ۰۰۰ سهم معادل ۱۰۰ درصد(صد درصد) ازسهامکنترلی شرکت نوسازی صنایع ایران(سهامی خاص) در نماد معاملاتی نوسازی صنایع۴، متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را بطور یکجا و نقد یا نقد و اقساط(۷۰ درصد نقد، مابقی اقساط ۱ ساله با نرخ ۱۵ درصد) با قیمت پایه هر سهم ۲،۲۴۹ ریال امروز چهارشنبه مورخ ۱۴/۱۲ / ۱۳۹۲ از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس ایران به فروش برساند.

متقاضیان خرید می بایست قبل از شرکت در رقابت نسبت به تکمیل و ارائه فرم شماره ۱-۱ و فرم های شماره ۲ تا ۷(پیوست بیانیه مذکور) و ارائه مستندات لازم(پیوست بیانیه مذکور) به کارگزار خود اقدام نمایند. لازم به ذکر می باشد خریدار یا خریداران سهام شرکت می بایست مفاد مندرج در بیانیه عرضه یکجای سهام، در خصوص شرایط عرضه سهام شرکت مذکور، را مالعه و آثار مالی و حقوقی ناشی از آنها را در ارزیابی های خود مد نظر قرار دهند. ضمناً لازم است ضوابط مربوط به شرایط متقاضیان خرید در معاملات عمده سهام و حق تقدم سهام در فرابورس ایران مصوب ۱۰/۰۷ / ۱۳۹۱ شورای عالی بورس(پیوست بیانیه مذکور) توسط متقاضیان خرید سهام رعایت گردد.

يادآور مي گردد، متقاضيان پس از تأييد سازمان بورس و اوراق بهادار و واريز يا ارائه سپرده شركت در رقابت، مي توانند در رقابت خريد سهام مذكور شركت نمايند.