تعرفه مکالمات سیم کارت های همراه اول یکسان می شود

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس وحيد صدوقي در جلسه پرسش و پاسخ در حاشيه چهارمين مجمع عمومي عادي ساليانه همراه اول اعلام كرد: از ساعت ۲۴ امشب، يكشنبه ۳۱فروردين ماه، هزينه يك دقيقه مكالمه(درون شبكه) با سيم كارت هاي دائمي همراه اول ۵۷۰ريال و مكالمه(درون شبكه) با سيم كارت هاي اعتباري ۶۷۰ ريال بدون در نظر گرفتن شهري، بين شهري، استاني و هزينه جابه جايي محاسبه مي شود.

صدوقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعرفه یکسان مکالمات تلفن همراه، اظهار داشت: طبق این مصوبه کف تعرفه تماس های درون شبکه ای ۴۹۹ریال و سقف آن ۵۹۹ تعیین شده که برای سیم کارت های اعتباری، این تعرفه می تواند ۵۰ درصد بیشتر یعنی ۸۹۹ریال تعیین شود.

وی افزود: بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم کارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را ۵۷۰ریال، کمتر از سقف تعیین شده(۵۹۹ریال) و تعرفه مکالمه با سیم کارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه ای ۶۷۰ریال، کمتر از سقف تعیین شده(۸۹۹ریال) و نرخ مؤثر(۷۳۱ریال) تصویب کرد.

صدوقی گفت: این یک خبر خوش برای مشترکین اعتباری همراه اول است؛ زیرا در مکالمات بین شهری هزینه های آنها ۴۱ درصد و در مجموع ۹ درصد کاهش می یابد.

به گفته صدوقی تعرفه کلیه مکالمات خارج شبکه(به مقصد اپراتورهای ایرانسل و رایتل) همچون گذشته برای سیم کارت های دائمی ۶۲۵ریال و برای سیم کارت های اعتباری۹۳۷ محاسبه می شود. به این ترتیب دیگر فقط یک تعرفه یکسان در هر یک از سیم کارت های دائمی و اعتباری وجود دارد و تمام هزینه های بین شهری، استانی و جابه جایی حذف می شود.

وی تأکید کرد: مشترکین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول تعرفه ها به پرتال همراه اول به نشانیwww. mci. ir مراجعه كنند.