آغاز به کار دومین اپراتور تلفن ثابت کشور

به گزارش افکارنیوز، منصور کبیری افزود: این تخفیف متناسب با نوع سرویس و شرایط ارائه آن تا ۷۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که اپراتور دوم سراسری تلفن ثابت بر اساس مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این حوزه فعالیت می کند، افزود: سرویس هایی که از سوی مگ تل ارائه می شود، بر اساس شبکه نسل آینده(NGN) است که در زمره جدیدترین فناوری های مورد استفاده در این حوزه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: این فناوری این امکان را فراهم می کند تا سرویس ها در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار گیرد.

کبیری با اشاره به توسعه شهرها و نیاز به استفاده از فناوری های جدید تصریح کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته، در حال حاضر سرعت شهرسازی و ایجاد واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی، از توسعه تلفن ثابت پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تلفن ثابت، بهترین بستر برای فعالیت های اقتصادی، بنگاه های تجاری و کسب و کارها محسوب می شود.

مدیرعامل مگ تل، فعالیت های اپراتور دوم سراسری تلفن ثابت را مبتنی بر IP عنوان و گفت: با بومی کردن این فناوری، زمینه ارائه سرویس با سرعت بالا به متقاضیان فراهم شده است.

وی با اشاره به دیگر ویژگی های استفاده از این فناوری، تاکید کرد: علاوه بر تنوع سرویس و کاهش هزینه ها، به کمک NGN، در مکان‎هایی که امکان پیاده سازی اینترنت یا اینترانت وجود دارد، زمینه واگذاری تلفن ثابت نیز فراهم خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که این اپراتور مجوز فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده، اظهار داشت: در حال حاضر، پایلوت این طرح در مشهد پیاده سازی شده و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام//