تعدادی از کارگران ریسندگی و بافندگی ناز نخ قزوین که از بعد از ظهر دیروز برای اعتراض به وضعیت کاری خود به تهران آمدهاند، صبح امروز مقابل دفتر مرکزی این کارخانه ریسندگی و بافندگی تجمع کردند.

به گزارش فردا این کارگران که به گفته خود حقوق ۶ ماهه و عیدی سال ۸۹ را نگرفته‌اند، بعد از ناامیدی از مسئولان استانی قزوین به تهران آمده‌اند. آنها شب گذشته را در مسجد وزارت صنایع گذرانده‌اند صبح امروز در مقابل دفتر مرکزی کارخانه تجمع ‌اند.

یکی از کارگران گفت: ۴ ماه است که کارخانه را تعطیل کرده‌ اند و حقوق و عیدی ما را نداده‌اند. شب گذشته به وزارت صنایع رفتیم. شب که شد بیرونمان کردند ولی بعد اجازه دادند داخل مسجد شب را صبح کنیم.

کار گر دیگری هم افزود: بعد از عمری کار کردن ما را کارتن خواب کردند. بیشتر از ۳۰۰ کارگر در این کارخانه کار می‌کردند و حالا ۴ ماه است که بیکار شدند. هیچ‌کس هم جواب ما را می‌دهد.

به گفته کارگران بیکار شده مشکلات ریسندگی ناز نخ و فر نخ قزوین سال‌هاست که ادامه دارد و حتی رسیدگی به وضعیت این کارخانه و کارگران آن جزو مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت به قزوین بوده است. الان دور سوم سفرهای استانی شروع شده ولی وضعیت کارگران بهتر که نشده، بدتر هم شده است.

یکی از معترضین تاکید کرد: ار فروردین حقوق نگرفته‌ایم. بیمه رد نشده و دفترچه‌های‌مان را اعتبار نمی‌زنند. به استانداری قزوین رفتیم ولی جوابی نگرفتیم. حالا آمده‌ایم تهران.