دیدار نخبه نفتی با وزیر نفت در پیاده‌رو

به گزارش افکارنیوز، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت پس از بریدن ربان افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به همراه تیم حراست و برخی مدیران ارشد نفتی به بازدید از غرفه‌های نمایشگاه پرداخت. عدم توانایی تیم رسانه‌ای وزیر نفت برای استقرار مناسب وی در جمع خبرنگاران موجب شد تا زنگنه در محاصره تیم حراست، خبرنگاران، فعالان بخش خصوصی مشتاق ملاقات با وزیر نفت و حتی افراد عادی حاضر در نمایشگاه قرار گیرد. این مسئله به گونه‌ای شد که نه تنها در شأن وزیر نفت، همراهان ایشان و اصحاب رسانه نبود بلکه موجب تحت تمسخر قرار گرفتن توانایی اداره وزارت نفت ایران در اداره یک بازدید در مراسم افتتاحیه از سوی برخی خبرنگاران رسانه‌های خارجی شد.

* دیدار نخبه نفتی با وزیر نفت در پیاده‌رو


پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، زنگنه به همراه هیئتی عازم محل بریدن ربان افتتاحیه نمایشگاه بود که یک جوان دانش‌آموخته صنعت نفت خود را به وزیر نفت رساند و خواسته‌اش را اینگونه مطرح کرد: آقای وزیر تمام دوستان من از ایران رفته‌اند در حالی که جوایز بین‌المللی آنها در تکنولوژی هایتک توانمندی علمی آنها را ثابت می‌کرد، جذب صنعت نفت دیگر کشورها شده‌اند. از شما می‌خواهم به وضعیت نیروهای انسانی متخصص این صنعت رسیدگی کنید. تجمع همراهان زنگنه به ویژه تلاش تیم حراست برای نزدیک نشدن خبرنگاران به وی مانع از این شد که از پاسخ وزیر به این دانش‌آموخته نفتی مطلع شویم.

* عدم استقبال مسئولان ارشد کشوری از نمایشگاه نفت


پیش از این اعلام شده بود حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران قطعی شده است اما صبح امروز مراسم افتتاحیه بدون حضور این ۲ مقام ارشد کشوری برگزار شد.