اقدام بانک مسکن درمورد مسکن مهر پردیس

به گزارش افکارنیوز، حسن ولی‌پور، درباره اطلاعیه شب گذشته شرکت عمران پردیس که در آن نسبت به اقدامات بانک مسکن و احتمال توقف پروژه‌های مسکن مهر پردیس هشدار داده بود، اظهار داشت: ‌در تاریخ سوم اردیبهشت سال جاری بانک مسکن در نامه‌ای به شماره ۱۰۳۸ با امضای مدیر شعب شمال شرق این بانک به شرکت عمران پردیس اعلام کرد که دیگر از محل آورده متقاضیان برای آماده‌سازی(امکانات زیربنایی) پروژه‌های مسکن مهر پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان این‌که در دو سال اخیر بانک مسکن همواره برای آماده سازی واحدهای مسکن مهر از محل آورده متقاضیان پرداختی داشته است، افزود: ‌ این در حالی است که از اردیبهشت ماه این بانک دیگر این کار را انجام نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ‌این در حالی است که نه بخشنامه قبلی در این زمینه لغو شده و نه این‌که وزیر راه و شهرسازی دستوری در این رابطه داده است.

سرپرست شرکت عمران پردیس با بیان این‌که ناظران نیز اعلام کرده‌اند دیگر هیچ دستور کاری را امضا نمی‌کنند، تاکید کرد: بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن هزینه آماده سازی مسکن مهر باید از محل آورده متقاضیان تامین شود، اما بانک مسکن با نامه سوم اردیبهشت از این کار جلوگیری کرده است.

به گفته ولیپور، اقدام بانک مسکن باعث توقف ساخت پروژههای مسکن مهر میشود.