برنامه پایش، به موضوع مجوزهای کسب و کار می پردازد

به گزارش افکارنیوز، برنامه این هفته پایش شبکه یک سیما به موضوع مجوزهای کسب و کار و میزان سهولت یا سختی دریافت آن در ایران خواهد پرداخت.

هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش گفت: برنامه پایش این هفته با حضور جمشید عدالتیان شهریاری عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و استاد دانشگاه به بررسی مشکلات دریافت مجوز کسب و کار می پردازد، کارشناسان اقتصادی مرتبط با موضوع و نمایندگان مجلس به صورت تلفنی در این بحثشرکت می کنند.

وی افزود: همچنین در این برنامه موضوع مالیات بر ارزش افزدوه و امتناع طلا فروشان از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در گفتگوی با رئیس سازمان مالیاتی و نماینده صنف طلافروشان بررسی می‌شود.

بررسی تحولات اقتصادی هفته گذشته بازار، پیگیری موضوعات مطرح شده در برنامه های قبلی پایش از دیگر بخش های برنامه این هفته است.

شریفی گفت: علاقمندان به مشارکت در تکمیل محتوای این برنامه می توانند شواهد و مستندات خود درباره دریافت مجوزهای کسب و کار را از طریق پایش مردمی در سایت و شبکه اجتماعی پایش با دیگر بینندگان برنامه و همچنین مسئولان کشور در میان بگذارند.

سوال نظر شنجی برنامه این هفته به این شرح است: آیا موافقید دولت فروشندگان طلا را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کند؟ ۱. بله ۲. خیر

علاقه مندان به شرکت در نظرسنجی این برنامه می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند.

برنامه پایش یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ از شبکه اول سیما پخش می شود.