قیمت سایر بستنی ها در بازار

به گزارش افکارنیوز، اسکندر آزموده سفیدی اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو بستنی سنتی سوپر ویژه مغزدار ۱۲ هزار تومان، بستنی ویژه خامه دار زعفرانی ۱۰ هزار تومان، بستنی سنتی ممتاز ۹۰۰۰ تومان و بستنی سنتی ساده ۸۰۰۰ تومان است.

وی افزود: ‌بستنی میوه‌ای ویژه مغزدار ۱۲ هزار تومان، بستنی میوه‌ای ممتاز ۱۰ هزار تومان و فالوده شیرازی اعلا ۷۰۰۰ تومان است.

وی یادآور شد: نرخ آبمیوه بستگی به کیفیت، قیمت میوه و حجم آبمیوه به فروش رسیده دارد.
رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آمیوه و فالوده همچنین درباره توافق مالیاتی با سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مقرر شده که ۴۰ درصد مالیات ها به صورت نقدی و الباقی در شش قسط توسط مودیان پرداخت شود.

همچنین رییس اتاق اصناف ایران در خصوص میزان افزایش مالیات‌ها در سال جاری گفت: بر اساس بند " ج " قانون مالیاتی ۸۰ درصد مشمولانی که تا سقف یک میلیون تومان مالیات در سال ۱۳۹۱ پرداخت کرده‌اند برای سال مالی ۱۳۹۲ با چهار درصد افزایش در پرداخت مالیات روبرو خواهند شد.

فاضلی افزود: همچنین آن دسته از مودیانی که بین یک تا سه میلیون تومان مالیات در سال ۱۳۹۱ پرداخت کرده‌اند برای سال مالی ۱۳۹۲ مشمول ۹ درصد افزایش مالیات خواهند شد و آن دسته از مودیانی که از سه میلیون تومان به بالا مالیات پرداخت کرده اند، با ۱۴ درصد افزایش مالیات روبرو خواهند شد.

وی همچنین درباره درصد نمونه گیری مالیاتی اصناف در سال جاری هم گفت: مودیانی که تا سقف یک میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند، چهار درصدشان مشمول نمونه گیری مالیاتی خواهند شد.

رییس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه مودیانی که بین یک تا سه میلیون مالیات پرداخت کرده اند، مشمول پنج درصد نمونه گیری مالیاتی می شوند، تصریح کرد: همچنین مودیانی که بیش از سه میلیون تومان مالیات پرداخت نموده اند، مشمول هشت درصد نمونه گیری خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مودیانی که در این طرح مشمول می شوند از حمایت کامل اتاق اصناف و سایر اتحادیه ها و تشکل‌های صنفی کشور برخوردار خواهند بود، تاکید کرد: بر اساس توافقی که با سازمان امور مالیاتی انجام شده مطابق با لیستی که توسط اتحادیه ها ارائه می شود بحثنمونه گیری انجام خواهد شد.

فاضلی از این توافق به عنوان یک توافق " برد - برد" بین اصناف و سازمان امور مالیاتی یاد کرد و افزود: با این توافق هم مالیات ها به دولت در زمان مقرر وبه میزان منطقی به اقتضای شرایط اقتصادی کشور پرداخت میشود و هم مودیان کشور از حداکثر میزان افزایش مالیاتها مطلع شده و هم شرایط پرداخت تقسیطی برایشان فراهم است.