انتصاب جدید در بانک پارسیان

به گزارش افکار ، طي احکام جداگانه ای از سوی مدير عامل محترم بانک پارسیان، آقاي رضايي به سمت معاون مالي و سرمايه گذاريها ، آقاي زاغري به سمت مدير امور مالي و گزارشگري ، آقاي کمالي به سمت مدير سخت افزار و شبکه و همچنين به منظور جوان گرايي و استفاده از تجربيات موفق علمي در عرصه روابط عمومي ، آقاي دکتر مجتبي مالکي به عنوان مدير روابط عمومي بانک پارسيان منصوب شدند. شايان توجه است ايشان داراي مدرک تحصيلي دکتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي بوده و سالها در صنعت بانکداري کشور، دوره هاي مختلف و مرتبط با بانک را برگزار نموده اند .

ایشان در گذشته به عنوان مدرس دانشگاه و مدیر عامل انستیتو بانکداران خاورمیانه تجربیات مفیدی در زمینه های بانکداری و ارتباطات موثر داشته اند و تدریس در دوره های مشتری مداری، ویژه معاونین شعب سراسر کشور بانک پارسیان از سایر همکاریهای ایشان می باشد.

درادامه از تلاشهاي آقاي جهاني در مدت خدمتشان به عنوان مدير روابط عمومي بانک تقدير و تشکر گرديد و با توجه به اهميت موضوع قرض الحسنه و استفاده از تجربيات ايشان ، آقاي جهاني به عنوان عضو موظف هيات مديره صندوق قرض الحسنه بانک ادامه خدمت خواهند نمود.