اعلام نتایج قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک سپه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مشاور و رییس اداره کل روابط عمومی بانک سپه از روی سایت قرار گرفتن نتایج سی پنجمین و سی و ششمین مرحله قرعه کشی جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز این بانک خبر داد.

سیدعلی جلالی نظری گفت: برندگان این دوره از قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه می توانند با مراجعه به آدرسwww. BankSepah. irنسبت به نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

وی گفت: حسابهای قرض الحسنه پس انداز مربوط به سال ۹۱ شامل ۷۹۰ کمک هزینه خرید خودرو هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و ۴۲۰.۵۲۱ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال می باشد.

رییس اداره کل روابط عمومی اظهارداشت: حسابهای مشمول سی و ششمین مرحله قرعه کشی مربوط به ابتدای سال ۹۲ لغایت پانزدهم مهرماه ۹۳ شامل ۵۹۰ کمک هزینه نقدی خرید مسکن هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و ۸۵۶.۷۷۳ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی کمک هزینه خرید صنایع دستی است.

جلالی نظری همچنین تعداد کل جوایز این دو دوره از حسابهای قرض الحسنه پس انداز را یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ نفر اعلام و آنرا بی نظیر دانست.

وی ضمن تشکر از مشتریان این بانک به دلیل استقبال بی نظیر از حسابهای قرض الحسنه بانک سپه ابراز امیدواری کرد در دور جدید نیز هموطنان گرامی با نیت خیرخواهانه خود، ضمن استقبال از این حساب، زمینه ارائه بیشتر تسهیلات قرض الحسنه و مشارکت در امور خیر و عام المنفعه را فراهم نمایند.

مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل روابط عمومی تأکید کرد: بدون شک صاحبان حسابهای قرض الحسنه از برکات و آثار معنوی این حسابها بهره مند خواهند شد.