به گزارش افکارنیوز، شاخص بوری امروز به مرز ۶۴ هزار واحد سقوط کرد تا اعتراض سهامداران همچنان ادامه داشته باشد؛ اعتراضی که مدیرعامل شرکت بورس را مجبور کرد تا با حضور در بین سهامداران خشمگین تمام گناه را به گردن کاهش قیمت نفت انداخته و سهامدارن را به آرامش و دوری از پرخاشگری و هرگونه برخورد فیزیکی دعوت کند تا به قول خودش پای امنیتی ها به تالار شیشه ای باز نشود.

شاخص بورس امروز هم به روند ریزشی خود ادامه داد و با کاهش ۵۳۵ واحدی تا مرز ۶۵ هزار و ۲۸ واحد عقب نشست تا سهامداران معترض به دنبال راهی برای جلوگیری از تداوم ریزش باشند. امروز همچنین تعداد ۸۷ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان در ۳۰ هزار نوبت معامله شد و بیشتر نمادهای معاملاتی همراه، وغدیر و ومعادن بیشترین اثر منفی را بر حرکت دماسنج بازار سهام از خود بجای گذاشتند.

تداوم ریزش شاخص و اعتراض در بورس تهران در نهایت حسن قالیباف اصل را به میان سهامدارن کشاند تا از سهامداران بخواهد که اجازه دهند مشکلات بازار به صورت کارشناسی و با استفاده از راه حل گفت‌وگو حل شود چرا که وی معتقد است این شرایط پای ماموران امنیتی را به تالار شیشه ای باز خواهد کرد.
قالیباف در خصوص علل افت شدید بورس نیز گفت: کاهش قیمت نفت از یک سو و تاثیر آن بر درآمدهای دولت و در پی آن کسری بودجه دلیل اصلی ریزش شاخص بورس و کاهش ارزش قیمتها در بورس است.