پیشنهاد خرید مسکن مهر یک چهارم قیمت

به گزارشافکارنیوز،آذرماه سال گذشته پس از ابلاغ بخشنامه آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر، دلالان بازار مسکن پیامکی با مضمون " خانه شما را خریداریم " را به متقاضیان مسکن مهر ارسال کردند.

در آن زمان قیمت یک واحد مسکن مهر تحویل شده بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بود که دلالان مسکن پیشنهاد خرید این واحدها را به قیمت ۷۵ تا ۸۵ تومان یعنی حدود ۵۰ درصد کمتر از قیمت واقعی را به متقاضیان می‌دادند.

حال پس از گذشت بیش از یکسال دلالان دست به کار شده و امروز صبح پیامکی با مضمون " خریدار ملک و آپارتمان در تمامی فارهای شهر جدید پردیس " را به متقاضیان مسکن مهر ارسال کرده‌اند.

خبرنگار ما به ‌عنوان فروشنده با فرد ارسال کننده پیامک تماس گرفت. وی قیمت واحدهای مسکن مهر فاز ۹ را حدود ۴۶ میلیون تومان بیان کرد و افزود: برای واحدهای این فاز حدود ۳۲ میلیون تومان باید واریز شود و آنرا بدون احتساب وام بین ۴۵ تا ۴۶ میلیون تومان از شما خریداری می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به‌عنوان خریدار این واحد را با چه قیمتی بفروش می‌رسانید، افزود: «با همین قیمت، فرقی ندارد. واحد را به همکار می‌دهیم حالا همکار هر چه قدر بیشتر می‌فروشد. خرید و فروش بیشتر این رقم نیست و یکی دو میلیون تومان بالا یا پایین.

وی با بیان این‌که واحدهای فاز ۹ را ساخته‌اند اما آنها را تحویل نمی‌دهند، بیان کرد: «با این کار کردن مسخره، خانه را می‌سازند و آنرا رها می‌کنند، خانه‌ای که در آن رفت‌و آمد نباشد از بین می‌رود. همه بلوک‌های این فاز آماده است، اما مثل شهر ارواح می‌ماند.»

وی در خصوص قیمت واحدهای مسکن مهر سایر فازهای پردیس نیز گفت: قیمت واحدهای فاز ۱۱ بدون وام بین ۴۲ میلیون تا ۵۳ میلیون تومان است، واحدهای فاز ۸ نیز بسته به متراژ آنها ۵۴ میلیون تا ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.

این دلال مسکن در پاسخ به این پرسش که اطلاعات متقاضیان مسکن مهر(شماره تلفن) را چگونه به دست آورده‌اید، افزود: حدود ۲ میلیون پیامک را از طریق پنل سراسری تهران ارسال کردیم.

لازم به ذکر در حال حاضر قیمت واحدهای تحویل شده مسکن مهر بسته به متراژ بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان است.