آغاز فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس

به گزارشافکارنیوز،احمدرضا عامری درباره پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس اظهار داشت: طبق هماهنگی با سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای و اتحادیه شرکت‌های مسافربری کشور، پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اتوبوس از فردا ۱۰ اسفند و پیش‌فروش حضوری از ۱۷ اسفند آغاز می‌ شود.

وی بیان کرد: پیش‌فروش حضوری از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر مستقر در پایانه‌های مسافری خواهد بود، ضمن آن که پیش‌فروش اینترنتی نیز از طریق سایت‌های شرکت‌های تعاونی مسافری انجام می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور درباره‌ نظارت بر عملکرد ناوگان در ایام نوروز بیان کرد: سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای به عنوان حاکمیت در پایانه‌های مسافری مستقر است و بر عملکرد ناوگان نظارت دارد، همچنین در تمام ایام سال مدیران فنی شرکت‌های تعاونی با بررسی صورت وضعیت مسافر و نظارت فنی بر ایمنی خودرو تلاش می‌کنند سفر برای مسافران با آرامش همراه باشد.

عامری اظهار داشت: هر سال به دلیل انجام ترددهای یک سر خالی نرخ بلیت اتوبوس برای ایام نوروز حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. اما امسال فروش نوروزی بلیت اتوبوس افزایشی نخواهد داشت.

در بهمن‌ماه امسال نرخ بلیت‌های اتوبوس تا حدود ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور درباره همکاری دولت با شرکت‌های تعاونی مسافری در ارایه تسهیلات نوسازی و حمایتی بیان کرد: هم این دولت و هم دولت قبلی هیچ همکاری با شرکت‌های تعاونی و رانندگان نداشتند.

وی با بیان این که اتوبوس‌داران واقعا در شرایط سختی به سر می‌برند، گفت: حتی قرار بود از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت و آزادسازی نرخ حامل‌های انرژی بسته‌های حمایتی در اختیار شرکت‌های تعاونی مسافربری قرار گیرد که هیچ یک از این وعده‌ها محقق نشد.
-