به گزارشافکارنیوز،در این گزارش مروری بر فهرست گران‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده پوشاک جهان خواهیم داشت.

آرمانی(Armani)

به گزارش Richest. com، «آرمانی» به طور گستردهیکی از محبوب‌ترین برندها در جهان است و همچنین یکی از گرانقیمت‌ترین فروشگاه‌های پوشاک در جهان به شمار می‌رود.

این نام تجاری تحت برچسب‌هایی از جمله: جورجیو آرمانی(Giorgio Armani)، آرمانی کالزیونی(Armani Collezioni‌)، تبادل آرمانی(Armani Exchange) و همچنین امپریو آرمانی(Emporio Armani) فعالیت می‌کند.

این کمپانی متخصص در تهیه پوشاک چرمی، برخی کفش‌ها، برخی ساعت‌ها، برخی از لوازم جانبی جواهرات، عینک و برخی از لوازم آرایشی است. همچنین دسترسی به کالاهای زنانه و مردانه، طراحی و ارائه برخی از شلوارهای جین ساده و بعضی پیراهن‌های تمام راه، از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

پرادا(Prada)

پرادا، نام یک برند شناخته‌شده ایتالیایی است که در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا ایجاد شده است. اصالت این برند به فروشگاه چرم، تهیه تنه چرمی برای کشتی‌های بخار انگلیسی، و هچنین فروش کالاهای چرمی و کیف‌های دستی بازمی‌گردد. کیفیت اصلی محصولات ساخته‌شده توسط پرادا فقط در سادگی، دوام و همچنین تمرکز در طراحی برش لبه است.

جای تعجب نیست که پرادا با درآمد سالانه حدود ۱۵ / ۲ میلیارد دلار و همچنین حضور در سراسر جهان جزو گرانقیمت‌ترین فروشگاه‌های لباس در جهان است.

دلچ اند گابانا(D&G)

دومنیکو دلچه و استفانو گابانا در سال ۱۹۸۲ در میلان ایتالیا یکدیگر را ملاقات کردند و این آغاز به وجود آمدن D&G بود. این دو فعالیت خود را از اواسط سال ۱۹۸۰ با راه‌اندازی خط تولید پوشاک زنانه شروع کردند که تا اواخر دهه ۱۹۸۰ و با تولید لباس‌های زیر و ورزش شنا گسترش یافت. تمایل دلچه و گابانا به صادرات محصولاتشان به برخی کشورهایی جهان باعثشناخته شدن این نام تجاری در سراسر جهان شد.

همچنین این شرکت محبوبیت خود را تا حدود زیادی از طریق کمپین‌های بازاریابی و مدل‌هایی به مانند ژیزل بودنشن به دست آورد که در نهایت منجر به رشد برند D&G شد. بنابراین این جای تعجب نیست که این نام تجاری در رتبه سوم گرانقیمت‌ترین فروشگاه‌های پوشاک در جهان قرار گرفته است.

شانل(Chanel)

شانل نیز نام یک شرکت فرانسوی شناخته‌شده است که توسط آلن و جرارد ورثمایر، نوه پی‌یر ورثمایر و شریک تجاری گابریل بون‌هیر شانل، در قالب بخش خصوصی فعالیت می‌کند. شانل خود را متخصص و تنها نام تجاری در تولید و ارائه پوشاک زنانه و برخی از کالاهای لوکس و انواع لوازم جانبی آن می‌داند.

تمایل شانل به طراحی و تولید پوشاک زنانه ساده و زیبا همراه با رایحه مخصوص به آن که عمدتاً در لباس‌های سیاه و سفید، سبک و راحت در نظر گرفته شده، این شرکت را با درآمد سالانه ۹ / ۶ میلیارد دلار در ردیف گرانقیمت‌ترین فروشگاه‌های پوشاک جهان قرار داده است.

گوچی(Gucci)

گوچی نام یک شرکت ایتالیایی است که کالاهای چرمی خود را تحت یک برند شناختهشده ایتالیایی با نام کرینگ به بازار ارائه میدهد. گوچی توسط گوچیو گوچی در سال ۱۹۲۱ در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. گوچی یکی از بزرگترین برندهای ایتالیایی و همچنین یکی از گرانقیمتترین فروشگاههای پوشاک جهان است. در حال حاضر گوچی محصولات خود را در قالب ۲۷۵ فروشگاه در سراسر جهان به صورت فروشگاههای زنجیرهای به فروش میرساند.