به گزارشافکارنیوز،احمد صبری مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی نورالرضا با بیان اینکه این شرکت برنامه‌‌های بسیاری از دو ماه گذشته جهت ارائه بهترین سرویس‌ها در ایام نوروز برگزار کرده است گفت: این شرکت برنامه‌ریزی‌هایی جهت پذیرایی از مسافران در ایام نوروز کرده است.

وی در ادامه افزود: این شرکت دارای چهار واگن نو است که می‌تواند یکی از بهترین واگن‌های حمل‌ونقل مسافری در کشور به شمار رود بر همین اساس بیشترین خدمات را ارائه می‌کند.

صبری تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسافران می‌توانند در ایام نوروز با ارزیابی و انتقادات و پیشنهادی که ارائه می‌دهند جوایزی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی نورالرضا با اشاره به اینکه تقریبا این شرکت چهار درصد ظرفیت خود را در مسیرهای مختلف افزایش داده است گفت: این شرکت تقریبا در شش مسیر هر روز مسافر جابجا می‌کند که این مسیرها عبارت است از تهران - مشهد، مشهد - تهران، اصفهان - مشهد، مشهد - اصفهان، تهران - اصفهان - شیراز و بالعکس و همچنین تهران - یزد - کرمان روزانه مسافر جابجا می‌کند.

صبری با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی بسیاری برای پرسنل جهت ارائه بهترین سرویس‌های مسافران برگزار کرده است گفت: این شرکت از لحاظ ارائه خدمات و پذیرایی سعی کرده است نهایت دقت را به کار ببرد.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی نورالرضا با اشاره به اینکه ناوگان‌های این شرکت عمر چهار ساله دارند گفت: تمامی ناوگان‌های این شرکت دارای سیستم‌های ضدلغزش، ضد صدا، سیستم تهویه مطبوع و قابل کنترل و تمامی ناوگان‌های آن دارای استانداردهای روز دنیا است.

مدیرعامل شرکت حملونقل ریلی نورالرضا با اشاره به اینکه این شرکت تخفیفات قیمت بسیاری تا ۲۹ اسفند در برخی از مسیرها در نظر گرفته است گفت: مسیرهای تهران- مشهد و بالعکس در بعضی از روزها ۱۰ درصد و در هفت روز ۱۵ درصد برای مسافران تخفیف در نظر گرفته است مسیرهای اصفهان- مشهد نیز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دارای تخفیف است.