تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌ امام(ره) در‌ روز ۲۹ فروردین

به گزارش افکارنیوز، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعلام کرد: مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۹ فروردین ماه امسال آغاز می شود، از تمام مسافران و هموطنانی که قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواست، زمان و ساعت پرواز خود را یکبار دیگر با شرکت صادر کننده بلیت کنترل کنند.

در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه در زمان برگزاری مانور روز ارتش، به مدت حدود چهار ساعت از ساعت۷:۳۰لغایت۱۱:۳۰ هیچ پروازی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام نمی شود.

بر اساس پیش بینی ها اتوبان تهران – قم نیز بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت از این از همه هموطنان، مسافران، کارکنان شرکت های هواپیمائی مستقر در فرودگاه و کروی پروازی خواسته شده روز شنبه ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۴، ضمن اطمینان از ساعت دقیق پرواز، مسیر جایگزین تهران – ساوه را برای رسیدن به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انتخاب کرده و حداقل سه ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

هموطنان می توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود با مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با شماره تلفن ۵۱۰۰۱۱۸ ویا ۰۹۶۳۳تماس حاصل بگیرند.