بازار سرمایه جایگاه مناسبی برای تجلی اقتصاد کشور است

به گزارش افکارنیوز، در خصوص شرایط اقتصادی کشور با وجود تحریم‌ها گفت: اقتصاد کشور با فشارهای بسیار زیادی از طرف دیگر کشورها روبه‌رو بوده و توانسته با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و داخلی با این شرایط مقابله کند.

وی در بیان اهمیت شفافیت در اقتصاد کشور گفت: شفافیت یکی از اصلی‌ترین موضوعات در اقتصاد کشور است که باید در همه زمینه‌ها از جمله انتشار اطلاعات به سایر کشورها، صادرات و واردات به آن توجه ویژه ای شود.

خدا رحمی در توضیح جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور تصریح کرد: بازار سرمایه ایران تجلی‌گر اقتصاد است و نیازمند وجود شفافیت در این بازار هستیم.

دبیر کل کانون کارگزاران بورس با اشاره به پتانسیل‌های جدید اقتصاد کشور بعد از لغو تحریم‌ها گفت: در حال حاضر و بعد از بیانیه لوزان جایگاه ویژه‌ای برای اقتصاد کشور به وجود آمده است.

خدارحمی در خصوص شرایط بازار سرمایه و اهمیت شفافیت دراین بازار تاکید کرد: بازار سرمایه خوش پتانسیل‌ترین بازار اقتصادی کشور است و با وجود شفافیت در این بازار می‌توان انتظار ورود سرمایه‌گذاران خارجی را داشت که این فرصت خوبی را برای بازار سرمایه کشور ایجاد خواهد کرد.

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری یادآور شد: برای ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار باید شرایط امنیت ورود، خروج و بسترسازی لازم را در این جهت انجام داد.

خدا رحمی در پایان تاکید کزد: علاوه بر بستر سازی لازم در جهت ورود سرمایه گذاران باید در حوزه اقتصادی، مجلس و قوه قضاییه آماده سازی لازم در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران صورت گیرد تا در انتظار ورود سرمایه گذارن جدید باشیم.