بوی آزادسازی قیمت بنزین به مشام می رسد

به گزارش افکارنیوز، دو روز قبل هر خودروی عمومی که به امید شارژ شدن سهمیه بنزین وارد جایگاه می شد با یک مشکل روبه رو بود و آن صفر بودن سهمیه بنزین خرداد بود.

این در حالی است که سهمیه بنزین خرداد ماه تمام خودروهای عمومی و وانت بار در موعد مقرر و در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به کارت های سوخت واریز شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفته: واریز سهمیه سوخت خردادماه خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها در مرحله تصمیم گیری است و پس از ابلاغ به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص آن اطلاع رسانی خواهد شد.

عربعلی تصریح کرد: مشکل فنی در واریز سهمیه سوخت خودروها وجود نداشته است و منتظر تصمیم نهادهای دولتی ذیربط هستیم

در ماه های گذشته - کارت سوخت خودروها در ابتدای هر ماه شارژ و سهمیه بنزین به کارت های آنها واریز می شد اما تاکنون سهمیه خردادماه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها شارژ نشده است قیمت حامل های انرژی در سال جدید هیچ افزایشی نداشته و به نرخ سال گذشته به فروش می رسد

در حالي که مقامات وزارت نفت بارها تاكيد كرده اند كه تا پايان سال جاري تغييري در قيمت و ميزان سهميه خودروها ايجاد نخواهد شد اما با همه اين تفاسير به نظر ميرسد دولت در حال تصميم گيري براي آزادسازي قيمت بنزين است انتظار مي رود در شرايط اقتصادي فعلي دولت بهترين تصميم را بگيرد چون آزادسازي يکباره قيمت بنزين که منشاء بيشتر گراني ها عواقب بدي خواهد داشت.