تولیدی بزنید؛ زمین بگیرید

به گزارش افکارخبر، محسن خردمند افزود: این زمین ها در قرچک ورامین با متراژ پانصد تا دو هزار و پانصد متر به صورت بیست درصد نقد و بقیه در اقساط ۴۰ ماهه داده می شود.

وی ادامه داد: این زمین ها به تولید کنندگان دارای پروانه تولید تعلق می گیرد.
خردمند با اشاره به اینکه تولید کننده ها را اتحادیه به شهرک های صنعتی معرفی می کند، گفت: تولید کننده ها پس از عقد قرارداد می توانند از تسهیلات بانکی و معافیت مالیاتی برای ساخت این زمین ها استفاده کنند.
وی افزود: تولید کننده هایی که بتوانند واحد خود را زودتر تکمیل و اغاز بکار کنند از تخفیف های ویژه استفاده بهره مند می شوند.
رئیس اتحادیه کیف و کفش با بیان اینکه تولید کننده ها با اسکان در این شهرک های صنعتی می توانند تولیدات خود را صنعتی کنند، افزود: ‌در این شهرک ها همه امکانات از جمله فضای سبز، درمانگاه، فروشگاه و هتل دیده شده است تا خریداران به مشکل برخورد نکنند.
وی گفت: ‌ با انتقال تولیدکنندگان به این شهرک های صنعتی از نیروی کار منطقه ای هم استفاده می شود و هزینه تولید نیز کاهش می یابد.

* سود بالای تسهیلات بانکی، رونق را از تولید گرفته است

خردمند درباره استفاده تولیدکنندگان از تسهیلات بانکی گفت: سودهای بانکی کمرشکن است و یک تولید کننده نمی تواند با این سودها ادامه فعالیت دهد.
وی ادامه داد: در شرایط پساتحریم برای حفظ تولیدات داخلی خود باید تسهیلات ویژه ای برای تولید کنندگان فراهم کنیم.
رئیس اتحادیه کیف و کفش افزود: با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تولید کننده می توانیم او را در خرید مواد اولیه و به روز رسانی ماشین آلات کمک و با کاهش هزینه های تولید او را وارد بازارهای رقابتی با کالاهای خارجی کنیم.
وی با اشاره به اینکه دولت باید بر ورود کالاهای وارداتی نظارت کند، گفت : دولت با عمل به وعده های خود در خصوص مالیات ، بیمه و کاهش تعرفه های واردات مواد اولیه می تواند به تولید کننده ها کمک کند.