نامه آقازاده هابرای مبادله کالا ازمرز

به گزارش افکارخبر، بختیار رحمانی که فصل قبل را به دلیل مشکل پایان خدمتش و همچنین مصدومیتش از دست داد با تراکتورسازی درخشیده است و از هم اکنون خواهان زیادی پیدا کرده است.

رحمانی بازیکن ۲۴ ساله ای است که خود به صغر سنی اش اعتراف کرده است. او در برنامه ۹۰ گفت که دو سال به دلیل مشکلاتی شناسنامه اش دیرتر گرفته شده است و در واقع او ۲۶ ساله است. این بازیکن که متولد سرپل ذهاب است در یک بازی دوستانه مورد توجه فولادی ها قرار گرفت و از جوانرود به فوادخوزستان پیوست تا در تیم های پایه فولاد بازی کند.

او با پشتکار ستودنی اش توانست در فولاد فیکس شود و با حضور حسین فرکی به عنوان کاپیتان این تیم با سن کمش انتخاب شود. او دو سالی که کاپیتان تیم بود توانست نتایج درخشانی را بگیرد. یک فصل همراه با فولاد سهمیه کسب کرد و یک فصل جام قهرمانی را بالای سر برد.

درخشش او در فولاد آن قدر ستودنی بود که کارلوس کی روش را مجبور کرد وی را به جام جهانی برزیل ببرد، اما به او در این جام جهانی بازی نرسید. پس از جام جهانی و اعلام اسامی کسانی که کارتشان باطل شده است، نتوانست فولاد و دراگان اسکوچیچ را همراهی کند. اسکوچیچ که یکی از اصلی ترین دلایل آمدنش به فولاد را حضور بختیار اعلام کرده بود.

او در ابتدای این فصل به تراکتورسازی پیوست و برای این تیم توانسته است تاکنون ۳ گل بزند و بهترین گلزن این تیم تبریزی لقب بگیرد. او سابقه بازی در تیم های ملی ایران را در رده های مختلف دارد.

درخشش دوباره بختیار در فوتبال ایران باعثشده که تیم های زیادی برای خرید او در نیم فصل صف بگیرند که مهم ترین آنها تیم های سرخابی پایتخت است، مطمئنا فولاد نیز دیگر خواهان او نیز است.

البته به نظر می رسد با توجه به دلخوری بختیار از باشگاه فولاد، به این تیم بازنگردد و مقصد بعدی اش تیم دیگری باشد. باید منتظر ماند و دید پرمشتری ترین بازیکن نیم فصل به کدام تیم می رود و یا به عبارت دیگر شاه ماهی نقل و انتقالات را چه کسی تور می کند.