ارائه خدمات با کیفیت ارتباطی به زائرین همراه اولی در عراق

 به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از برطرف شدن برخی مشکلات ارتباطی در چند روز گذشته، زائرین اربعین که از سیم کارت های همراه اول در عراق استفاده می کنند، هم اینک از خدمات مطلوب این اپراتور برخوردارند.

 

بر اساس این گزارش، نرخ موفقیت ورود به شبکه اپراتورهای عراقی برای زائرین همراه اولی، هم اکنون به بیش از 90 درصد افزایش یافته و بالغ بر یک میلیون نفر از مشترکین همراه اول، در کشور عراق از سرویس رومینگ بین الملل همراه اول از طریق هر سه اپراتور آن کشور استفاده می کنند.

 

علاوه بر دریافت سرویس رومینگ بین الملل پایدار، زائرین همراه اولی در 9 نقطه از قبل معرفی شده، می توانند از سرویس وای فای رایگان با سرعت تا 2 مگابیت استفاده کنند که حجم دیتای مصرفی بطور میانگین بین 2 تا 3 ترابایت در روز اعلام شده است. با این سرویس که برای زائرین در نقاط پر ترافیک نجف، کربلا و مسیر بین این دو شهر عرضه شده است، زائرین علاوه بر استفاده از انواع پیام رسان ها، در حال تجربه موفق استفاده از اینترنت پرسرعت وای فای رایگان هستند.

 

نقاط تحت پوشش وای فای همراه اول در کشور عراق، صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر امیرالمؤمنین علی (ع)، خباطه در ۵۰۰ متری صحن حضرت فاطمه (س)، ۵ عمود مسیر نجف به کربلا، صحن عقیله مجاور حرم مطهر سیدالشهداء(ع) و بین الحرمین عنوان شده است.