مقایسه عملکرد زنگنه با گذشته در کمیسیون اصل 90 مجلس

گروه سیاسی،مصطفی افضلی فرد نماینده اربیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه یکی از دستورات کاری کمیسیون نشست با وزیر نفت و معاونان پیرامون عملکرد و برنامه اعلامی وزیر در هنگام أخذ رأی اعتماد و طرح پرونده‌ها و شکوائیه‌های مطروحه در کمیسیون است، گفت: این موضوع روز دوشنبه در کمیسیون مطرح می شود و ما از وزیر در این زمینه توضیح می خواهیم.

 

وی در خصوص دلایل این اقدام کمیسیون مذکور گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس هر گاه کمیسیونی از عملکرد یک وزیر و وزارتخانه سوالاتی داشته باشند، از وزیر دعوت می کنند تا با حضور در کمیسیون درباره آنها توضیح دهد.

 

نماینده اربیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه برخی از اعضای کمیسیون در خصوص اقدامات اقای زنگنه و همچنین نحوه طرز کار وزارتخانه و میزان تحقق وعده های وزیر در صحن مجلس در هنگام اخذ رای اعتماد، از وی سوالاتی داشتند، کمیسیون از وی دعوت کرده تا با حضور در کمیسیون در این زمینه پاسخگو باشد.

افضلی فرد اضافه کرد: اعضای کمیسیون اقدامات انجام شده و وعده های وزیر و همچنین عملکرد وی را با گذشته مقایسه و سپس تصمیم گیری می کنند.