فروش تندر اتومات ایران خودرو با هدیه ویژه

به گزارش ایکوپرس، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: شرکت ایران خودرو در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود در پاسخ گویی به نیاز اقشار مختلف هموطنان عزیز اقدام به عرضه تندر اتوماتیک با شرایط ویژه برای دو گروه از مشتریان خود کرده است.

 

مصطفی خان کرمی افزود: گروه اول مشتریانی هستند که به راحتی و آسایش خود در هنگام رانندگی اهمیت داده و به دنبال راحتی بیشتر در ترافیک های شهری هستند. گروه دوم نیز مشتریانی هستند که بدلیل مشکلات حرکتی امکان استفاده از خودروهای با گیربکس دستی را ندارند.

 

خان کرمی اظهار کرد: برای پاسخگویی به این نیاز، شرکت ایران خودرو یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را با گیربکس اتوماتیک و با هدیه ویژه ( دوونیم میلیون تومانی) به مناسبت حلول ماه ربیع الاول عرضه کرده است. ضمن اینکه به منظور فراهم آوردن امکانات بیشتر برای مشتریانی که از ویلچر استفاده می نمایند معادل هزینه، تجهیزات بالابر اتوماتیک (تا سقف دوونیم میلیون تومان) به آن ها پرداخت خواهد شد.

 

 وی گفت: در این طرح برای کسانی که به صورت فوری اقدام به خرید تندر اتوماتیک می کنند دو و نیم میلیون تومان - هزینه  تجهیزات بالابر اتوماتیک - و برای کسانی که به صورت قسطی خرید می کنند، 800 هزار تومان علاوه بر شرایط اقساطی ویژه از سوی ایران خودرو هدیه در نظر گرفته می شود.

 

خان کرمی با بیان اینکه همه هموطنان می توانند در این طرح فروش مشارکت کنند، اظهار کرد: متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز یک شنبه 22 آذرماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اینترنتی ایران خودرو به خرید تندر اتوماتیک با هدیه ویژه مبادرت کنند.

 

وی با بیان این که قیمت نقدی تندر اتوماتیک   471میلیون و 960هزار ریال است که در این طرح با قیمت نهایی 446میلیون و 960هزار ریال به فروش می رسد، افزود: برای خرید اقساطی  این محصول نیز مبلغ پیش پرداخت 192میلیون و 700هزار ریال تعیین شده است و زمان سرسید چک ها 20 ماهه، شامل چهار چک پنج ماهه با سود 14 درصد و پیش پرداخت 195میلیون و 300هزار ریال و  30 ماهه شامل پنج چک شش ماهه با سود  16 درصد است.

خان کرمی با اشاره به این که تندر اتوماتیک مجهز به یکی از بهترین گیربکس های اروپایی است به نتایج ارزیابی کیفی شرکت بازرسی استاندارد اشاره کرد و گفت: این تندر ایران خودرو بهترین و ارزنده ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران در محدوده قیمت زیر 50 میلیون تومان است که با همکاری شرکت رنو و بهره گیری از فناوری اروپایی در تولید گیربکس های اتوماتیک تولید شده و با شرایط ویژه مورد استقبال مشتریان محترم ایران خودرو قرار گرفته است.